Evo kako je sada putovati u Portoriko

Sadržaj:

Video: Evo kako je sada putovati u Portoriko

Video: 10 лучших занятий в Пуэрто-Рико 2024, Maj
Anonim
Državna šuma Toro Negro, Portoriko

U ovom članku

Tokom pandemije COVID-19, Portoriko je ostao otvoren za državljane SAD-a ili strane državljane koji nisu putovali u zemlje visokog rizika u prethodnih 14 dana. Na ostrvu je prilično dobro: prema bazi podataka New York Timesa, u posljednjih 14 dana zabilježen je pad slučajeva za 60 posto, a od 11. maja oko 38 posto stanovnika primilo je barem jednu dozu COVID-a. -19 vakcina, sa 26 posto potpuno vakcinisanih.

Uprkos ovim obećavajućim brojevima, teritorija SAD-a i dalje čini sigurnost svojih stanovnika prioritetom. Nedavno je ostrvo objavilo da će posetioci koji ne pokažu negativne testove na COVID-19 po dolasku i ne budu testirani na ostrvu u roku od 48 sati biti kažnjeni sa 300 dolara, a svako ko bude uhvaćen bez maske biće kažnjen sa 100 dolara.

Spustio sam se na ostrvo prošle nedelje da vidim kako Portoriko čuva svoje stanovnike i posetioce. Evo kakvo je moje iskustvo.

Priprema prije leta

Od 28. maja, Portoriko se odrekao zahtjeva za testiranje na COVID-19 za potpuno vakcinisane putnike iz Sjedinjenih Država. Međutim, bez obzira na status vakcinacije, svi posjetioci Portorika i dalje će morati predati obrazac izjave putnikaidentifikujući datume putovanja i gdje ćete boraviti. Oni koji lete na ostrvo sa međunarodne destinacije i dalje će morati da pokažu negativan test na COVID-19 uzet u roku od 72 sata od dolaska, što sam morao da uradim kada sam odleteo na ostrvo pre nego što je nova politika uvedena. Nakon što primite rezultat testa, morate ga postaviti na internetski portal koji zatim proizvodi QR kod koji vam se šalje e-poštom. Bio sam pomalo zbunjen kako da prenesem svoj negativan rezultat testa jer je imao nekoliko stranica. Na kraju sam odlučio da spremim cijeli laboratorijski izvještaj kao PDF i postavim ga na portal kako bih bio na sigurnoj strani. Primio sam svoj QR kod u roku od nekoliko sekundi od mog učitavanja.

Let i slijetanje

Leteo sam JetBlue-om iz John F. Kennedy International-a, a svi putnici i na terminalu i na kapiji su slijedili protokole socijalnog distanciranja, a svi oko mene su nosili maske. Primijetio sam da je moj let u potpunosti rasprodan, kao i nekoliko drugih letova za Karibe i Floridu na okolnim ulazima. Kako su sve aviokompanije sada ukinule politiku blokiranja srednjih sjedišta, mjesto pored mene je bilo popunjeno, ali sam se i dalje osjećao ugodno kao potpuno vakcinisan putnik.

Aviokompanija nije tražila dokaz o mom negativnom testu prije nego što sam se ukrcala na let, ali po slijetanju u Luis Muñoz Marín International u San Huanu, odveden sam do reda u kojem su službenici aerodroma skenirali telefone putnici koji su upravo sletjeli. Možda sam zbog vremena mog jutarnjeg leta imao sreće što su ispred mene bile samo dvije osobe uqueue. Moj telefon je brzo skeniran i dozvoljeno mi je da napustim aerodrom za manje od pet minuta.

Sljedećeg dana primio sam tekstualnu poruku u kojoj se tražilo da potvrdim da li imam simptome povezane s COVID-19 ili ne sa odgovorom Da ili Ne. Nastavio sam da primam ove poruke jednom dnevno svaki dan kada sam bio na ostrvu. Poruke su bile u potpunosti na španskom, što je meni kao španskom govorniku bilo u redu, ali može biti zbunjujuće za one koji ne govore jezik. Cijenio sam prijave, ali bih volio da su bile više usklađene s mojim stvarnim vremenom na ostrvu - nastavio sam da ih primam sve do 3 dana nakon što sam se već vratio kući.

Prvi utisci

Primarni fokus mog putovanja bio je upijanje u sjajna avanturistička iskustva ostrva. Uostalom, znao sam da će barovi i restorani i dalje raditi sa ograničenjem kapaciteta od 30 posto i da će policijski sat na cijelom otoku biti na snazi od 22 sata. do 5 ujutro, tako da vjerovatno ne bih stekao pravi osjećaj za poznati noćni život ostrva. (Policijski čas je produžen do ponoći ubrzo nakon što sam otišao.) Takođe sam bio uzbuđen što sam istraživao područja malo više od utabanih staza.

Prva tri dana mog putovanja, boravio sam u Manatiju, opštini na severnoj obali ostrva, oko 40 minuta vožnje od San Huana. Proces prijave u Hyatt Place Manatí bio je besprijekoran, s plastičnim barijerama na recepciji i mašinama za dezinfekciju koje su raspršile maglu dezinfekcionog sredstva na vas dok su vam istovremeno provjeravale temperaturu. Primetio sam ih po celom ostrvu ivolio bih da ih vidim više u kontinentalnom dijelu Sjedinjenih Država. Bili su tako zgodni - dva zadatka u jednom! - a dezinfekciona magla je bila bolja od gnjecavog gela.

Kao što se očekivalo, trpezarijski prostori u hotelu nisu bili otvoreni, a uključeni doručak je serviran u stilu grab and go sa prozora kuhinje. Ovo je slučaj sa većinom hotela na ostrvu, iako mi je poslednjeg dana u pansionu sa doručkom u San Huanu Casa Sol poslužen doručak u otvorenom unutrašnjem dvorištu hotela.

Iskustvo na zemlji

Ostajući vjerni svom cilju avanture na otvorenom, moja prva posjeta bila je otočki poznati avanturistički park Toro Verde, dom najvećeg zipline-a u Americi, The Monster, i novog biciklističkog zipline-a ToroBike koji obara Guinnessov svjetski rekord. Na dan kada sam bio tamo, u parku je održan vladin medijski događaj, a ulaz je bio ograničen, tako da gužva nikada nije bila problem - još bolje jer je manje ljudi moglo čuti moje vriske ispunjene terorom. Moji instruktori, Jean i Xavier, nosili su maske i stalno su imali dodatno sredstvo za dezinfekciju ruku. Moje avanture te sedmice nastavljene su društveno distanciranom šetnjom državnom šumom Toro Negro - koja je bila savršena osim za obilne kiše - i istraživanje podzemnih pećina u parku pećine Rio Camuy, gdje su sve grupe bile udaljene, a sredstva za dezinfekciju ruku su bila u izobilju.

Moja iskustva u restoranu su se osjećala vrlo sigurno. U La Cobacha Criolla u Orokovisu, mjerene su nam temperature na vratima, obezbeđeno je sredstvo za dezinfekciju ruku, a od nas je zatraženo da ispunimo formulare za praćenje kontakata prije nego što sjednemo za stol sa društvenom distancom. Bilo je sjajno vidjeti manjezajednice izvan San Huana shvaćaju protokole COVID-19 jednako ozbiljno kao i u većim gradovima. Svaki restoran u kojem sam jeo koristio je QR kodove za svoje menije; jedina koja nije odmah iznela meni na beloj tabli koji smo mogli da čitamo izdaleka. Konobari u svim restoranima koje sam posjetio bilo je maskirano cijelo vrijeme.

Posljednje večeri na ostrvu, dok sam pijuckao piña coladu za stolom na otvorenom u Starom San Huanu, policajac nas je zaustavio i obavijestio nas da počinje policijski čas i da ćemo se morati vratiti u naš dom ili hotel. Pogledao sam na telefon: 21:58. Svi oko nas su odmah ustali da se odmaknu. Kao Njujorčanki, policijski čas mi nije bio novina, ali je strogo nametnuti proces kojem sam prisustvovao te večeri bio impresivan. Uprkos tome što moram da završim stvari rano, i dalje se osećam kao da sam proveo odličan noćni izlazak, a sada kada je policijski čas produžen, ne bih to smatrao smetnjom. (Najnovije smjernice za putovanja produžile su policijski čas od ponoći do 5 ujutro)

Sve u svemu, moje vrijeme u Portoriku je bilo osvježavajuće, udobno i savršen način da se opustim dok se lagano vraćam na putovanje. Bio sam impresioniran nivoom sigurnosti i strogim protokolima uspostavljenim na cijelom otoku, što je sve omogućilo da putovanje bude opuštajuće.