Samo-vođena pješačka tura po Dablinu

Video: Samo-vođena pješačka tura po Dablinu

Video: Мое путешествие в деревню в Восточном Непале! 2024, Maj
Anonim

Spremni za istraživanje Dablina pješice? Slijedite ovaj vodič kako biste pokrili kompaktnu irsku prijestolnicu i vidjeli sve glavne znamenitosti bez potrebe da skočite na obilazak Dublina s vodičem.

Početak na O'Connell Bridgeu

O'Connell Bridge u Dablinu, Irska

Pješačka tura po Dablinu, samostalna, da li je potrebno mnogo priprema i rada na karti? U stvari, nije, jer je glavni grad Irske idealan za laganu šetnju koja će obuhvatiti i većinu vrhunskih atrakcija.

Većina najboljih znamenitosti Dablina nalazi se na relativno malom području. Da biste stekli dobar utisak o ovom živahnom i istorijskom gradu dovoljno je samo prošetati. I možete putovati lagano jer se sklonište od kiše i osvježenja možete pronaći bukvalno posvuda. Cijeli obilazak Sajmišta u Dablinu trebao bi trajati između dva i šest sati - dva sata za energične šetače i bez predugog zadržavanja na bilo kojem mjestu, šest sati uključujući stajanja, obilazak Trinity Collegea i pauzu ili dvije u kafiću. Zato obuj cipele za hodanje i idemo…

Započnite šetnju O'Connell Bridgeom, najbližim ekvivalentom centralnog mjesta kojim se Dablin može pohvaliti. Slovi za jedan od rijetkih mostova na svijetu koji je širi nego što je zapravo dugačak, ovo je srce Dablina, divite se pogledu nekoliko minuta, a zatim počnite hodati O'Connell-omUlica. Pređite do centralnog rezervata i dobro pogledajte O'Connell Memorial sa svojim veličanstvenim statuama punim alegorija. Pogledajte anđela kako drobi zmiju, uočite vjernog irskog vučjaka i primijetite neke rupe od metaka. Nastali su od pucnjave tokom borbi 1916. godine i nikada nisu popravljeni.

O'Connell Street i glavna pošta

Glavna pošta u Dablinu, Irska

Očekuju vas još kipovi i "Dablinski toranj" - potonji je podignut da obilježi milenijum i poznat je i kao "Štilet u getu."

Od impresivnih zgrada u ulici O'Connell, glavna pošta zauzima glavno mjesto. Ovo je bilo centralno borbeno područje 1916. godine, ali je s ljubavlju obnovljeno - otvoreno je za javnost danju jer je još uvijek GPO Dablina. Pogledajte okolo i možda kupite neke prigodne marke u filatelističkoj kancelariji. Zatim nastavite uz O'Connell Street, pored trompe d'oeil Carlton Cinema i dalje do Parnell Statue.

Charles Stewart Parnell se pamti manje od O'Connell-a, ali njegov spomenik je među najljepšima u Dablinu. Prošećite okolo i pročitajte imena svih 32 okruga… uključujući "King's County" i "Queen's County" prije nezavisnosti. Nastavite pored "Ambassador" (bivšeg bioskopa preuređenog u rok mesto) u šetnju oko Parnell Squarea. Proći ćete pored malog spomenika s pokidanim lancem i irskim natpisom koji obilježava osnivanje nacionalističkih irskih dobrovoljaca 1913.vaša lijeva.

Bašta sjećanja i Moore Street Market

Tradicionalni način kretanja na tržnici Moore Street - County Dublin, Dublin

Nastavite prema veličanstvenoj Prezbiterijanskoj crkvi i dođite do Vrta sjećanja. Oni su osnovani da odaju počast svim žrtvama borbe za irsku nezavisnost - u svakom trenutku. Tema je mitska. Veliki ribnjak, koji formira krst, na dnu ima prikaze odbačenog oružja iz bronzanog doba. Fokus pažnje će gotovo uvijek biti na masivnoj statui koja prikazuje transformaciju "Djece Lira", evokativnog i prikladnog spomenika.

Kada izađete iz Gardena, nastavite šetnju tako što ćete skrenuti lijevo, a zatim lijevo i opet lijevo, prolazeći pored istorijske (i još uvijek vrlo prometne) bolnice Rotunda i skromnog sjedišta Sinn Feina sve dok ne naiđete na Parnell Street. Skrenite desno, a zatim ponovo lijevo u Moore Street, primjećujući kako su stanovnici Dablina uzdigli šetnju do umjetničke forme. Sama Moore Street je polupješačka zona i sudar starog i novog Dublina. Tradicionalni ulični trgovci kupuju svoju robu iz bara, a vi biste se mogli natjecati za mjesto s konjem u potrazi za užinom. Moderni ILAC-centar je sa vaše desne strane, bezbroj azijskih, afričkih i istočnoevropskih "supermarketa" sa vaše leve strane. Prokrijumčareni duvan i cigarete prodaju se pored mesara koji prave opaku rolnicu za doručak. Odvojite malo vremena da uživate u ovom zaista kosmopolitskom i živopisnom području, a zatim skrenite desno u Henry Street da vidite glavnu trgovačku ulicu u Južnom Dablinu.

Ha'penny Bridge, Temple Bar i Bank of Ireland

Most Ha'penny u Dablinu, Irska

Sada skrenite lijevo u Liffey Street i spustite se do rijeke istog imena. Videćete "Vešice sa torbama" sa vaše desne strane neposredno pre nego što morate da pređete reku koristeći Ha'penny Bridge (zvanično "Liffey Bridge"). Najfotografiraniji prijelaz rijeke u Dablinu prvobitno je finansiran putarinom od pola penija, otuda i ime. Danas je prelazak slobodan.

Na južnoj obali, mala (i ponekad vrlo smrdljiva) ulica odvest će vas pravo u "boemsko" područje Temple Bara, središte modernog noćnog života u Dablinu. Pod pretpostavkom da ćete ovu šetnju obaviti tokom dana, možda ćete se zapitati o čemu se radi - pogotovo ujutru Temple Bar je skoro pust. Većina akcija bi se odvijala na ulicama s desne strane - pogledajte i sami procijenite hoćete li se vratiti kasnije.

Za sada možete proći pravo pored Centralne banke koja se nazire dok ne dođete do ulice Dame. Ovdje skrenite lijevo i hodajte do College Green. Sa vaše lijeve strane je veličanstvena zgrada koja je nekada bila irski parlament, a sada je Banka Irske - pogledajte malo zastarjele sigurnosne mjere uključujući male topove. Irski parlament je poznat kao jedino demokratsko predstavništvo koje je izglasalo da ne postoji, efektivno prihvatajući direktnu britansku vlast početkom 19. veka.

Trinity College and Environs

Trinity College

Tačno suprotno od Bank ofIrska, ulaz u Trinity College se može pronaći - ni u kom slučaju ne pokušavajte da pređete cestu bez korišćenja regulisanih prelaza. Čak i okorjeli Dablinci samo pokušavaju ovo u krajnjem očaju!

Nakon prelaza, poželećete da uđete u unutrašnje dvorište Triniti koledža kroz luk. Biće to otkriće - širom otvoren prostor sa impresivnom zvonjavom u centru čeka vas. Efekat može biti zapanjujući, pa pazite da se drugi posjetioci zaustavljaju mrtvi ispred vas. Također, pazite na odvažnije studente koji pokušavaju proći kroz uski ulaz! Odmah nakon što ponovo izađete na otvoreno bićete pozvani da se pridružite obilasku Trinity College-a uz naknadu od 10 €. Pošto ovo uključuje ulaz u biblioteku i Book of Kells, to je opcija koja se isplati. Ako nemate vremena ili imate ograničena sredstva, samo pogledajte okolo oko fakulteta, a zatim ponovo izađite kroz istu kapiju.

Nakon napuštanja Trinity College-a i skretanja lijevo, morat ćete se hrabro suočiti s gomilom ljudi koji čekaju da uhvate autobus. Sa vaše desne strane vidjet ćete statuu Molly Malone u vrlo kičastom mjuzik hol stilu. Skoro svaki turista se fotografiše ovde, a neki ulični "performansi" redovno posećuju tu lokaciju. Gledanje nekoliko minuta prije nego što nastavite u Grafton Street može biti vrlo zabavno.

Grafton Street, Stephen's Green i Merrion Row

St. Stephens Green Shopping Center u Dublinu, Irska

Dalje ćete pronaćipješačka zona ulice Grafton, "otmjene" trgovačke zone u Dablinu. Obavite kupovinu izloga, ali i pogledajte veličanstvene detalje koji se mogu naći na gornjim fasadama samih zgrada.

Na gornjem kraju ulice Grafton, povremeno se mogu naći neki odlični buskeri koji nastupaju na ulicama za napojnicu. Ne propustite statuu Phila Lynotta u prirodnoj veličini u ulici s desne strane. Pjevač "Thin Lizzy" bio je irski rok heroj mnogo prije Bona.

Na kraju Grafton Streeta, veličanstveni Stephen's Green Shopping Center će vas zaslijepiti - zgrada od umjetnog viktorijanskog metala i stakla sadrži desetine prodavnica i dobar restoran i savršeno je mjesto za brzo osvježenje.

Nasuprot shopping centra, tada ćete primijetiti Fusilier's Arch, grandiozni ulaz u Stephen's Green. Lagano prošetajte parkom i razgledajte okolna područja. U parku ćete pronaći brojne spomenike, baštu posvećenu W. B. Yeatsu (dobio je Nobelovu nagradu za književnost 1923.) sa zagonetnim djelom Henryja Moorea, čudnu ložu i brojne patke na jezerima. Također ćete naći prodavače, kancelarijske radnike i studente koji ručaju na otvorenom.

Izađite iz parka kod Memorijala Wolfe Tone (koji se obično naziva "Tonehenge" iz očiglednih razloga) u sjeveroistočnom uglu i zatim skrenite u Merrion Row. Ovdje ćete pronaći slikovito Hugenotsko groblje s vaše lijeve strane i O'Donoghue's Pub s vaše desne strane - gdje je osnovana folklorna grupa "The Dubliners" započela svoj uspon.svjetska slava.

Merrion Square i Kildare Street

Memorijal Oscar Wilde na Merrion Squareu

Kada dođete do ulice Merrion, skrenite lijevo i prođite pored impresivnih vladinih zgrada, Prirodnjačkog muzeja ("Mrtvi zoološki vrt") i Nacionalne galerije. Sada ste u centru gruzijskog Dablina i blizu centra irske politike. Merrion Square je sa vaše desne strane, au severozapadnom uglu, čudni spomenik Oscaru Wildeu je za divljenje - preko puta njegovog doma iz detinjstva. Ako se osjećate energično, prošetajte parkom koji je prvobitno bio predviđen za izgradnju katedrale. Kako je Katoličkoj crkvi ponestalo sredstava i novca za ovaj projekat, park je predstavljen građanima Dablina. Danas se u njemu nalaze spomen obilježja, cvjetne gredice, ugodne šetnje i zakopani ostaci skloništa.

Od statue Oscara Wildea nastavite do ulice Clare, a zatim pravo do ulice Leinster. Na uglu Kildare Street, nekadašnji klub Kildare Street može se diviti - pogledajte neobične rezbarije na prozorima, od vjeverica koje sviraju lautu do majmuna koji igraju bilijar. Danas se ovdje nalaze Francuski kulturni institut i Heraldički muzej. Prošećite ulicom Kildare pored Nacionalne biblioteke i pogledajte Leinster House i Nacionalni muzej. Uobičajenog dana vidjet ćete demonstrante ispred kuće Leinster kako proglašavaju dostojne ili jednostavno bizarne stvari. Čini se da su dežurni stražari sve vidjeli i obično im je vidno dosadno.

Dawson Street, Burgh Quay i Carinarnica

Carinarnica u Dablinu, Irska

Nastavite uz Kildare Street i kod Stephen's Greena skrenite desno, a zatim ponovo desno dolje u Ulicu Dawson. Sa vaše desne strane Mansion House-a, vidi se zvanična rezidencija lorda gradonačelnika Dablina. Raskošna zgrada sa izloženim grbom Dablina i koja se često koristi za službene funkcije.

Hodajući prelazite cestu pri dnu Ulice Dawson, a zatim skrenite lijevo, prateći pješačku stazu desno pored Trinity Collegea, konačno skrećući desno na College Street. Tamo morate preći ulicu nasuprot D'Olier ulice. Divite se gotičkoj stanici Garda u ulici Pearse sa vaše desne strane, romantičnoj zgradi D'Olier ispred i šarmantnoj bronzanoj skulpturi koja pokazuje put do kina "Screen" između njih. Prošećite ulicom Hawkins prema Liffeyju, prolazeći pored zgrade od lažnog Tudora Dublin Gasworks s vaše lijeve strane. Na kraju ulice, naći ćete lijep spomenik policajcu koji je poginuo spašavajući živote viktorijanskih radnika zarobljenih pod zemljom.

Sada ste na keju Burgh i moraćete da skrenete desno da hodate nizvodno uz Liffey. Ne brinite ako se čini da Liffey teče u suprotnom smjeru, ovo će biti samo snažna plima koja dolazi. Nakon kratke šetnje, imat ćete prekrasan pogled na vjerno obnovljenu Carinarnicu na sjevernoj obali rijeke. Pređite na sjevernu stranu koristeći moderni Talbot Memorijalni most i vidjet ćete Međunarodni centar za finansijske usluge na vašoj desnoj strani, koji je patuljak od pokretnog Memorijala gladi odmah pored rijeke.

Nazad naO'Connell Bridge… ili dalje?

Dublin City, Dublinska skulptura, James Connolly,

Sa mosta, možete vidjeti i repliku "brod gladi" Jeanie Johnston kako leži na vezu u preuređenom Dublin Docklands s desne strane. Pogledajte izbliza ako želite, a zatim se vratite na zapad (ili uzvodno) duž keja, prolazeći pored Carinarnice sve dok ne dođete do nesramno ružne Liberty Hall (Sjedište sindikata) i skrenite desno. Ušuškan ispod željezničkog nadvožnjaka i okrenut prema Liberty Hall-u je spomenik Jamesu Connollyju, irsko-američkom socijalisti koji se borio i poginuo sa svojom malom irskom vojskom građana 1916.

Blizu tramvajskih pruga skrenite lijevo u ulicu Abbey Street i bit ćete vođeni prema Abbey Theatreu - irskom nacionalnom pozorištu koje je osnovao W. B. Yeats. Neimpozantan spolja, ali i dalje daje vrhunsku produkciju, iako se čini da su skandali iz O'Caseyjevih dana zaista stvar prošlosti. Još samo nekoliko metara dovest će vas do O'Connell Street i O'Connell Bridge je s vaše lijeve strane.

Vaša pješačka tura po Dablinu je završena.

Ako se još uvijek osjećate energično (možda nakon kafe i kolača), možete uskočiti u LUAS tramvaj koji ide na zapad. Ovo će vas odvesti do Četiri suda, Nacionalnog muzeja u kasarni Collins i dalje do zatvora Kilmainham. Također ćete moći vidjeti prostranu Guinnessovu pivaru, a mogli biste čak i prošetati do Phoenix Parka.