Sadržaj:

Video: Jedrio sam na Hurtigrutenovom inauguracijskom krstarenju Galapagosom-Evo kako je to izgledalo

Video: Часть 1 - Аудиокнига Виктора Эпплтона «Том Свифт в стране чудес» (гл. 1–13) 2024, April
Anonim
MS Santa Cruz II

U ovom članku

Kao doživotni ljubitelj životinja, Galapagos je godinama bio visoko na mojoj listi, pa kada sam prvi put saznao za priliku da se pridružim Hurtigrutenovom inauguracijskom jedrenju do ostrva Galapagos - prilika da se približim neke od najjedinstvenijih vrsta divljih životinja na svijetu - to je bilo jednostavno.

Bez obzira, imao sam oklevanja. Uz vrlo zaraznu varijantu tekuće pandemije u porastu, kao i gotovo svakodnevne izvještaje o nedostupnosti testiranja i otkazivanju letova, znao sam da će putovanje zahtijevati dosta priprema - i puno sreće. Na kraju, ispostavilo se da je to iskustvo jedno od najvrednijih koje sam ikada imao. Evo kako je prošlo.

Zahtjevi prije ukrcaja

Naravno, prva prepreka između džinovskih kornjača i mene bili su zahtjevi za testiranje. Za ulazak u Ekvador bio je potreban negativan PCR test koji je napravljen u roku od 72 sata od polaska, tako da sam, baš kao što sam uradio za nekoliko međunarodnih putovanja na kojima sam prošao u proteklih šest mjeseci, uputio se u NYC He alth + Hospitals centar za testiranje na adresi Aerodrom LaGuardia. Znao sam da će mnoge kabine za testiranje instalirane na parkingu aerodroma osigurati brzo i efikasno testiranje.

Osim ovog puta,nije. Stigao sam do dugog reda ljudi koji su čekali testiranje iz… jednog kombija. Sve kabine za testiranje stajale su prazne, zatvorene su početkom decembra, jer je broj zaraženih iz prethodne varijante počeo da opada. Bio sam zaprepašten što je tako pouzdan resurs za testiranje oduzet, a moja užasnutost se brzo pretvorila u nevjericu jer sam shvatila da će vrijeme čekanja na PCR test biti 6 sati. Uz pomoć nekoliko podcasta i pouzdane boce vode, sjeo sam na ivičnjak parkinga i čekao svoj red. Kombi je zatvorio radnju u 19 sati. Nakon šest sati čekanja, konačno sam stigao do prve linije u 18:52 - jedva sam stigao na vrijeme da budem testiran.

Mnogi drugi ljudi u redu sa mnom su također bili tamo da bi prošli test prije putovanja; većina nije mogla biti testirana tog dana, bacajući svoje planove putovanja u nered. Iskustvo je nesumnjivo bilo razočaravajuće i naglasilo je realnost koliko je nedostatak dostupnosti testiranja destabilizirajući za putovanja. Srećom, dobio sam rezultate za 36 sati i mogao sam se ukrcati na let.

Let i osjećaj na zemlji

Po slijetanju u Quito, moja CDC kartica i rezultati testiranja su provjereni na carini i krenuo sam. Prve dvije večeri proveo sam u Kitu u JW Marriott-u. Bilo mi je drago vidjeti da se maskiranje shvata vrlo ozbiljno i u hotelu i u gradu (nošenje maski za lice u zatvorenom i na otvorenom je obavezno u cijelom Ekvadoru). Od mene se tražilo da uradim još jedan brzi PCR test za ulazak na Galapagos, koji je, kao jedno od najzaštićenijih mjesta na svijetu, zahtijevao posebannegativan rezultat sa kopna. Dok sam čekao rezultate, koji su stigli u ranim jutarnjim satima sljedećeg jutra, uspio sam posjetiti Nacionalni park Cotopaxi, dom jednog od najviših vulkana na svijetu, i provesti vrijeme razgledajući nekoliko šarenih poljoprivrednih pijaca u gradu.

Leteo sam iz Kita na ekološki aerodrom Seymour Galapagos na ostrvu B altra da bih se ukrcao na naš brod. Naši Hurtigruten vodiči su nam dali K-N95 maske i uputili nas da ih držimo na sebi tokom leta. Skoro trosatni let uključivao je 45-minutno zaustavljanje u Guayaquilu, tokom kojeg nam nije bilo dozvoljeno da napustimo avion. Dok smo sletjeli na Galapagos, prošli smo carinu, gdje su strani turisti stariji od 12 godina morali platiti ulazninu od 100 dolara u gotovini (taksa pada na 6 dolara za Ekvadorce). Izašao sam sa aerodroma i odmah me dočekao kopnena iguana – znao sam da sam uspeo! Srce mi je poskočilo kada sam primijetio da je moj pečat u pasošu Galapagosa ogromna kornjača.

Viza za Galapagos

Sigurnost i ograničenja

Nakon ukrcaja na brod, otišao sam do svoje sobe samo da bih shvatio da na mojim vratima nema ključ kartice ili brave. Nakon početnog trenutka panike, rečeno mi je da je to zbog toga što će naše sobe morati biti dezinficirane tri puta dnevno tokom plovidbe, planiranih oko naših izleta izvan broda. U svakoj sobi je bio sef za dragocjenosti, iako ga nisam iskoristio. Uostalom, naš ekspedicijski brod - koji je imao kapacitet za 90 putnika - imao je samo 39 ljudi. Dok je obrazloženje iza tako maloprisutni su nesumnjivo imali dosta posla s pandemijom, jedro je bilo ugodno malo i intimno, a nivo povjerenja je brzo uspostavljen.

Kao i na aerodromu i letu, maske su bile potrebne u avionu u svakom trenutku. Dok su od nas tražili da nosimo maske K-N95 koje su nam date, mnogi su putnici brzo vratili svoje hirurške ili platnene maske. Mandat maski nije bio restriktivan, ali sam bio iznenađen kada sam saznao da smo ih također morali nositi dok smo izvan broda, na gotovo potpuno pustim otocima; Galapagos je dijelio isto striktno pridržavanje mandata maski kao i kontinentalni Ekvador. Brzo sam se navikla da nikad ne skidam masku-ali linije preplanule maske su bile brutalne.

Jedan razočaravajući faktor bila su ograničenja oko ulaska u poslove na ostrvima tokom putovanja. Primetio sam nekoliko prodavnica suvenira koje bih voleo da istražim, ali našoj grupi je rečeno da su turisti obeshrabreni da posećuju prodavnice i restorane zbog sve većeg broja slučajeva omikrona. To je značilo da su svi moji suveniri morali biti kupljeni u brodskoj maloj prodavnici suvenira.

MS Santa Cruz II kabine

Brod

Moj smještaj na MS Santa Cruz II je bio odličan. Bio sam rezervisan u duploj istraživačkoj kabini, za koju sam smatrao da ima dovoljno prostora za mene, ali bi mi možda bilo tesno da je bila podeljena sa drugom osobom i njihovim prtljagom. Zidovi su bili tanki i definitivno sam mogao da čujem ponoćne razgovore mojih komšija, ali na kraju krajeva, nisam bio toliko u svojoj sobi - bio sam u istraživanju, naravno - tako da to nije bio problem.

Wi-Fi nije bio sjajan. Bilo je nekoliko dana kada je čak i učitavanje moje e-pošte bilo nemoguće. Brod, koji je pripadao Hurtigrutenovom partneru, Metropolitan Touringu, mogao je doći do Wi-Fi veze samo u Norveškoj, zbog čega prijem interneta gotovo da nije postojao. Budući da je to bilo inauguracijsko jedro broda, rečeno nam je da je Wi-Fi uključen besplatan za sve putnike, ali da bi obično koštao 14 dolara dnevno kao internet paket – cijena je previsoka za njegove nevjerovatno male brzine.

Većinu vremena proveo sam istražujući različite spratove i prostorije na brodu, uključujući terasu, biblioteku, sunčalište i još jednu palubu pored bara. Svaki dan je bilo svježe skuvane kafe i kolačića za poneti u biblioteci, gdje smo išli da se upišemo na izlete. Trpezarija je bila intimna i mala, jer smo svih 39 mogli da večeramo zajedno istovremeno. Zbog pandemije uobičajeni švedski sto zamijenjen je poslugom za stolom, što sam preferirao.

Dok smo večerali, morali smo naručiti sljedeći obrok nakon što završimo s trenutnim obrokom zbog Hurtigrutenove predanosti održivosti; kuhinja se trudila da ne rasipa hranu koja se neće jesti - ali pošto su naše narudžbe primane za stolom, nismo smeli da pređemo na drugo mesto na sledećem obroku. To je značilo da smo nehotice sebi dodijelili svoja stalna stolica za ručavanje prvog dana.

Galapagos land iguana (Conolophus subcristatus)

Iskustvo

Od razigranih morskih lavova i džinovskih kornjača do plavih-sise i morske iguane, šest dana koje sam proveo ploveći oko istočnih ostrva Galapagosa omogućilo mi je da se suočim s nekim od najjedinstvenijih životinja na svijetu. Morao sam da istražim osam od 13 ostrva u arhipelagu, uključujući ostrvo Santa Fe, jedino mesto na svetu gde možete pronaći kopnenu iguanu Santa Fea; Sjeverno ostrvo Seymour, gdje sam uočio grebenske ajkule i letećeg flaminga; i ostrvo San Cristóbal, dom Istraživačke stanice Charles Darwin i rezervata kornjača Cerro Colorado.

Gdje god sam se okrenuo, nailazio sam na vrste koje nikad prije nisam vidio. Morski lavovi su prišli pravo do mene kao da me pozdravljaju, pelikani su se nadjahali dok sam ronila na dah, a prijateljske morske kornjače plivale su pored mog kajaka dok sam veslao kroz čisti plavi okean. Svaki dan se osjećao kao posjeta "Parku iz doba Jure."

Sa mojim jedinim prethodnim iskustvom krstarenja na velikim brodovima, našao sam svoje vrijeme na ekspedicijskom brodu MS Santa Cruz II osvježavajućim. Tri sprata su bila mnogo manje neodoljiva; nema potrebe da koristite mapu da pokušate pronaći put do svoje sobe. Naši iskrcaji svakog dana bili su brzi i organizirani, a putnici su zamoljeni da se ukrcaju na čamce zodijaka u malim grupama nazvanim po životinjama sa Galapagosa. Još bolje, osjećao sam da su izleti odabrani za nas na svakom otoku bili zanimljivi, uzbudljivi i aktivni. Iako je zaista bilo opcija za one koji su raspoloženi za nešto manje fizički izazovno, cijenio sam priliku da većinu svog dana provedem u planinarenju, veslanju na dasci, ronjenju na dah i kajaku. To me je natjeralo da preispitam svoje prethodne ideje o brodovima za krstarenjeprvenstveno su posude za bazen i piña colade - nije da u tome nema ništa.

Također sam bio prijatno iznenađen izborom hrane. Iako je raspoređeno sedenje u početku bilo nezgodno (kasnije smo mogli da sedimo sa novim prijateljima tokom poslednje dve večeri), uvek sam se radovao onome što je na meniju svakog dana. Neki od najvažnijih detalja su bili odličan ceviche i nekoliko ekvadorskih jela, poput sirne krompirove supe locro de papa. Za one koji su željeli naručiti van menija, bile su dostupne i pice i hamburgeri.

Galapagoska kornjača na ostrvu Isabela

Proces povrata

Naš posljednji dan, iskrcali smo se na ostrvu B altra kako bismo se još jednom vratili u Quito. Iako je od nas zatraženo da dostavimo negativan PCR test prije ukrcaja na brod, nije nam bio potreban da bismo napustili otoke. Dok neki veći brodovi za krstarenje, poput Vikinga, imaju PCR laboratorijsko testiranje na brodu, Hurtigruten brodovi još ne mogu dati certificirane rezultate testova. Međutim, očekuju da će imati ovu sposobnost u budućnosti. Na aerodromu u Kitu, antigen i PCR testovi, u zavisnosti od toga u koju zemlju se vraćate, bili su zakazani za sve goste Hurtigrutena, iako naknade za testiranje nisu bile uključene.

Moj let nazad u SAD prošao je bez problema. Dobio sam negativne rezultate brzog PCR testa u roku od tri sata i bio sam zahvalan što sam izbjegao otkazivanje letova i kašnjenja na koje je naišlo nekoliko drugih. Čudno, primio sam poziv iz službe za korisnike Hurtigrutena pet dana nakon što sam napustio brod i obavijestio me da su četiri osobe na našem brodubio pozitivan u Kitu. Iako nam je rečeno da su oni koji su bili u direktnom kontaktu sa gore navedenim pozitivnim slučajevima odmah obaviješteni, smatram da bi u budućnosti bilo dobro da svi putnici na brodu, bez obzira na to da li su bili izloženi ili ne, budu obaviješteni kao što je ranije moguće. Bio sam negativan na dan kada sam primio poziv, ali svakako mogu razumjeti anksioznost.

Bez obzira na mnoge obruče kroz koje sam morao da preskočim da bih se snašao na putu do Ekvadora i Galapagosa, moje vreme provedeno tamo bilo je iskustvo koje se dešava jednom u životu koje neću uskoro zaboraviti. To me podsjetilo da je, uprkos trenutnim komplikacijama planiranja putovanja, radost koju dobijemo od putovanja uvijek vrijedna muke.