Dnevnik krstarice po prvi put - Alaska Inside Passage

Video: Dnevnik krstarice po prvi put - Alaska Inside Passage

Video: Я работаю в Страшном музее для Богатых и Знаменитых. Страшные истории. Ужасы. 2024, Maj
Anonim
Norveški biser na Aljasci

Ukrcao sam se na svoje prvo krstarenje kroz Unutarnji prolaz Aljaske na Norveškom biseru 2007. Dan prije nego što je naš brod isplovio u Pacifik, osjetio sam mješavinu uzbuđenja i tjeskobe, posebno zbog izgleda da spakujem svoje potrepštine u ono što je izgledalo kao premali kofer.

Aljaska je bila na vrhu moje liste želja i krstarenje se činilo savršenim načinom da ga istražim bez potrebe da svake večeri vučem prtljagu u novi hotel. Opcija Freestyle Cruising® kompanije Norwegian Cruise Line izgledala je kao prikladna za nekoga (poput mene) koji ne voli postavljene rasporede. Činjenica da je bio lako dostupan iz mog rodnog grada Sijetla bila je plus.

Dan 1: Ukrcavanje na norveški biser

Stigao sam na Pier 66 u Seattleu tri sata prije nego što je Norwegian Pearl trebao poći, ali sigurno nisam bio jedini. Nakon što sam predao svoj prtljag obezbeđenju, uzeo sam svoju solo kartu za The Last Frontier i ukrcao se na brod na kojem ću živeti sledećih sedam dana.

Zajedničke prostorije bile su prepune dok su se ljudi upoznavali sa svojim privremenim domom na moru. Dekor i atmosfera su podsjećali na živahan kazino. Nakon brze vježbe čamcem za spašavanje na palubi te večeri, Norwegian Pearl je isplovio umore.

Dan 2: Na moru

Vode zapadno od ostrva Vankuver bile su nemirne i osećao sam svaki talas u stomaku dok sam se bacao i okretao u svojoj kabini cele noći. Ujutro sam pokušao da ignorišem mučninu tako što sam posetio gornju palubu, ali je hodanje oko broda brzo postalo neizvodljivo.

Tražila sam olakšanje u obliku obloga od morskih algi i masaže u banji, koja me opuštala samo dok nisam ustala da ponovo prohodam. Konsijerž, koji me je pozvao da me pozove na Kapetansku večeru kasnije te večeri, poslao mi je pivo od đumbira i krekere u moju kabinu dok mi je objasnio da su valovi samo "umjereni", a ne "grubi".

Kapetanska večera se sastojala od koktela u Spinnaker Lounge-u, sa čijih se prozora pružao pogled na grbavog kita u daljini, i večere u intimnom francuskom restoranu koji je služio opaki topli kolač od kozjeg sira i patku à l'orange.

Dan 3: Juneau

Trećeg dana krstarenja, Norwegian Pearl je ušao u unutrašnji prolaz Aljaske. Viđanja kitova postajala su sve češća kako je brod prolazio kroz okolna ostrva prekrivena snijegom. Ostali gosti su jutra provodili na poligonima, teniskom terenu ili zidu za penjanje.

Po dolasku u Juneau, brod je obezbijedio šatl do tramvaja Mt. Roberts, odakle su gosti mogli pješice do centra za kupovinu, muzeje i restorane. Državni muzej Aljaske u centru Džunoa predstavljao je eksponate o prirodnoj istoriji, domorodnoj umetnosti i kulturi, eri ruskog poseda, prelasku na američko vlasništvo, zlatnoj groznici isavremeni turizam. Kupovina u luci pokazala se plodnom za suvenire i lokalna umjetnička djela.

Dan 4: Skagway

Brod pristao u Skagway-čije su šarene zgrade smještene u planinama učinile da izgleda kao model grada s broda-u 6 ujutro

Skagway je nudio brojne zabavne aktivnosti, kao što su groblje Gold Rush i Reid Falls, iako su udaljeni dvije milje hoda od pristaništa. Ovaj mali kompaktni grad ima mnogo prodavnica, galerija i šarmantnog Skagway muzeja za razgledanje.

Dan 5: Nacionalni park Glacier Bay

Buđenje i pogled na Nacionalni park Glacier Bay sa mog balkona nije bio loš način da započnete peti dan.

Oko desetak gostiju - uključujući i mene - bilo je pozvano da pogleda 21 milju dug glečer Marjerie sa mosta. Čamac je manevrirao oko sante leda u Glacier Bayu oko sat vremena prije polaska. Ledenjak Lamplugh je bio vidljiv na izlasku.

Dan 6: Ketchikan

Norveški biser pristao je u Ketchikan u zoru kako bi gosti mogli istraživati gradske totemske stupove, vodopade, planine i potoke koji se mrijeste losos do ručka.

Kasnije te večeri u teatru Stardust bila je prikazana zračna akrobacija, tokom koje se ekipa okupila na pozornici kako bi otpjevala oproštajnu pjesmu.

Dan 7: Viktorija, Britanska Kolumbija

Posljednjeg punog dana krstarenja, Norwegian Pearl je bio na moru do oko 17:30, kada je stigao u Viktoriju, Britanska Kolumbija, Kanada. Gosti su iskoristili priliku da se opuste dok je brod tog popodneva prolazio kroz moreuz Juan de Fuca.

UponStigavši u Viktoriju, ukrcao sam se na autobus za Butchart Gardens. Ruta je bila ruralna i slikovita, vrtovi su bili neizmjerno šareni. Obilazak je trajao dva sata u Gardens-u, a kada se autobus vratio u centar Viktorije, već je bio mrak. Sljedećeg jutra bih se vratio na domaće tlo.

Napomena urednika: Kao što je uobičajeno u turističkoj industriji, piscu je omogućen smještaj, obroci i/ili rekreacija s popustom u svrhu pregleda tih usluga. Iako nije utjecao na ovu recenziju, TripSavvy vjeruje u potpuno otkrivanje svih potencijalnih sukoba interesa. Za više informacija pogledajte našu etičku politiku.