Itinerar za dvodnevni izlet u Huangshan

Video: Itinerar za dvodnevni izlet u Huangshan

Video: ✨A Will Eternal EP 01 - 106 Full Version [MULTI SUB] 2024, April
Anonim
Huangshan sa morem oblaka, provincija Anhui, Kina

Huangshan (黄山) doslovno znači žuta planina na mandarinskom. To je slikovito područje koje se prostire na preko 250 kvadratnih kilometara (skoro 100 kvadratnih milja). Planine se odlikuju svojim "grotesknim" granitnim vrhovima i borovima koji strše pod neobičnim uglovima. Ako ste ikada vidjeli klasičnu kinesku sliku tušem gdje su planine nemoguće ugaone, onda je slika vjerovatno bila pejzaž Žutih planina. Prema kineskim turističkim vlastima, Huangšan je poznat po četiri svoja "četiri čuda": vjetrom isklesanim borovima, spektakularnim granitnim vrhovima, moru oblaka i toplim izvorima.

Huangshan je lako putovanje iz Šangaja ako je to vaša baza, ali se može doći i iz bilo kojeg dijela Kine. Izuzetno je popularna turistička destinacija za kineske domaće turiste i u špici sezone između aprila i oktobra može biti zakrčena posjetiteljima. Otputovao sam tamo u martu, neposredno prije početka špice sezone (Huangshan je otvoren tijekom cijele godine) i našao sam ga divno prazan. Nedostatak je bio što su neke od planinarskih staza bile zatvorene zbog održavanja, tako da nismo uspjeli da se popnemo na vrh Lotus Peak ili prošetamo Šaranovom kičmom, već smo imali odlično vrijeme i otvorene prostore za planinarenje.bio je možda dostojan kompromis.

Sljedeće opisuje naše putovanje od 36 sati. Vozili smo se iz Šangaja, pješačili na planinu, prenoćili na vrhu, ustali za izlazak sunca, spustili se žičarom i zatim posjetili nekoliko obližnjih sela prije nego što smo se vratili u Šangaj. Bilo je to brzo putovanje, ali i vrlo ugodno.

Pakovanje za noćenje u Huangshan

Šta sam spakovao u svoj dnevni paket za noćni put u Huangšan

Kao i uvijek, pakovanje prave opreme, posebno za trekking, je važno. Ako znate da ćete ići na ovo putovanje i dolazite u Kinu iz inostranstva, možda biste željeli poštedjeti sebe nevolja i sve to ponijeti sa sobom. Međutim, možete lako kupiti opremu za planinarenje u Kini (iako će velike veličine cipela biti teško pronaći).

Pošto ćemo planinariti na planinu i prenoćiti, želio sam biti siguran da neću ponijeti previše sa sobom jer bih morao na planinarenje s njim. Međutim, poznato je da planina postaje hladna (područje vrha je oko 1800 m ili oko 6 000 stopa) i znao sam da ćemo ustati prije sunčeve svjetlosti da vidimo izlazak sunca pa će mi trebati topla odjeća. Tako da sam uložio dosta vremena u pakovanje da ne samo da ga skratim, već i da budem siguran da imam sve što mi treba.

Vožnja - Šangaj do Huangshana

Vožnja do Huangshana iz Šangaja

Bilo nas je trinaestoro koji smo otišli na put pa smo organizirali mini-bus i vozača da nas odvezu u Huangshan i odvezu. Odredili smo tačno vrijeme i mjesto za sastanak i dogovorili da nas vozač pokupisljedećeg dana za nastavak turneje i povratak u Šangaj.

Vožnja je trajala oko šest sati i krenuli smo iz centra Šangaja u 6:00 ujutro. Nekoliko sati vožnja je neopisiva, ali kada uđete u provinciju Anhui, počinjete vidjeti još sela, a u martu i repicu cvjetale su tako da su polja bila zlatna sa obje strane puta. Bilo je zaista spektakularno i sada mi je žao što nisam insistirao da stanemo uz cestu i napravimo neke fotografije.

Dolazak do Južne kapije Huangshana

Kupovina mapa u centru za posjetitelje u podnožju Huangshana

Stigli smo do Južne kapije Huangshana oko podneva. Nažalost, ne može se jednostavno iskočiti iz auta na stazu i krenuti gore. Ima dosta orijentacije i kupovine karata prije nego što zaista počnete planinariti.

Ako krenete od južne (prednje) kapije, što većina ljudi radi, vašem automobilu ili autobusu neće biti dozvoljeno dalje od određene tačke. Na odlagalištu izlaziš, protežeš se, sabereš se i pokušavaš shvatiti što je sljedeće. Ono što je sljedeće je da morate ići drugim autobusom do početka staze. Ako ovo ne znate već prije nego što stignete, možda ćete imati problema da to shvatite. (Sada znate.) Stvari nisu jasno označene. Prvo smo zalutali u prodavnicu zaliha (gdje su bili i toaleti), a iako nismo našli autobuske karte, uspjeli smo pokupiti neke engleske mape planine, jeftine pončoe za kišu i drugu opremu (voda, grickalice). Svakako vrijedi uzeti kartu jer su staze označene i na engleskom i na engleskomMandarin (i korejski i japanski), ponekad je zbunjujuće i često smo konsultovali naše karte.

Dok je nas nekoliko kupovalo, još nekoliko je smislilo gdje kupiti karte za autobus i tako smo se svi konačno zaputili do autobusnog terminala koji vas vodi do raznih staza. Ističem razne jer ako ne obratite pažnju, kao mi, možda nećete završiti na pravom mjestu. Postoje dva načina gore od Južne kapije: istočne stepenice koje prate žičaru Yungu (云谷) i potrebno je oko 2-3 sata za pješačenje i zapadne stepenice koje prate žičaru Yuping (玉屏) i 6-7 sati za planinarenje. Nismo obraćali pažnju na autobus u koji smo ušli i otišli smo do Zapadnih stepenica, misleći da su istočne stepenice.

Moral ove male vinjete je sljedeći: kupite kartu, proučite je, pratite je i postavljajte pitanja kada ste zbunjeni. Mi smo bili slijepci koji su vodili slijepe i dok smo stigli do vrha, nismo namjeravali toliko dugo planinariti.

Pješačenje zapadnim stepenicama

Yuping Path

Staza Zapadnih stepenica ima mnogo načina da se identifikuje i sve ću vam ih dati ovdje kako biste mogli nedvosmisleno znati gdje se nalazite ako se slučajno nađete ovdje:

• žičara od Jade Screen
  • 玉屏索道 (napisano ovako na mandarinskom)
  • Izgovara se "yoo ping suo dao"
  • Autobuska stanica se zove Mercy Light Temple Station
  • 慈兴阁站 (na mandarinskom)
  • Izgovara se "tse shing geh jahn"

Sada znate više nego mi kada smo započeli planinarenje. Rečeno je, mibilo nas je 13 veoma raspoloženih. Dvojica su se odmah popela žičarom da brzo stignu do vrha kako bi što više vremena proveli na vrhu. Mi ostali 11 smo započeli planinarenje uz stepenice. Ali četvorica su se vratila nakon otprilike sat vremena i uzela žičaru. Nas sedmorica smo nastavili dalje i na kraju se podijelili u dvije grupe: jednu sporiju, drugu bržu.

Na putu ima mnogo zaustavljanja i oznaka pa smo na kraju shvatili da hodamo Zapadnim stepenicama. I dok smo držali veoma brz tempo, pogledi su bili nevjerovatni, a planinarenje je bilo zaista fantastično. Put je doslovno sve stepenice. Neka radna ekipa je u nekom trenutku odradila nevjerovatan posao jer je trenutno vrlo glatko asf altiran korak po korak. Ima vrlo malo ravnih dijelova, a neki dijelovi su veoma strmi i teški.

Na kraju smo se sastali sa našom grupom na mestu zvanom Brightness Top na vrhu gde su se okupili oni koji su koristili žičaru da gledaju zalazak sunca. Pješačenje nam je trajalo otprilike pet sati, ali bilo je okrepljujuće. Od Brightness Topa imali smo još sat vremena hoda do našeg hotela, hotela Xihai na vrhu. Stigli smo do hotela baš kad je pao mrak.

Prenoćiti na vrhu Huangshana

Eksterijer novog krila hotela Xihai, Huangshan

Čista soba i topli tuševi razvedrili su raspoloženje svima. Pogotovo zato što je nekolicina u našoj grupi ranije boravila na vrhu u sumornom smještaju, nismo očekivali puno. Srećom, Xihai Hotel ima novo krilo u koje smo rezervisali i bilo je zaista jakoudobno.

Nakon bacanja vreća i tuširanja, našli smo se u hotelskom restoranu kineske kuhinje gdje smo naručili gotovo sve na meniju i uživali u svakom zalogaju. Hrana je bila vrlo svježa i pretpostavljam da dolazi sa farmi u podnožju planine tako da je bila jednostavna i ukusna.

Posle večere, mnogi od nas su istraživali mogućnosti za zabavu u hotelu, od masaže stopala do karaoka, ali smo se svi vratili relativno rano da bismo ustali za izlazak sunca sledećeg jutra.

Fotografiranje izlaska sunca na Huangshanu

Izlazak sunca u Huangshanu

Ljubitelji izlaska sunca odredili su vrijeme za sastanak u predvorju u 5:30 ujutro, a plan je bio da, ako niste tamo, oni ne čekaju. Nisam bila potpuno uvjerena prethodne noći da želim ustati, ali sam se probudila prije nego što mi se oglasio alarm pa sam nabacila nešto odjeće, zgrabila kameru i krenula dolje. Kasnio sam nekoliko minuta, ali nakon vikanja u mraku uspio sam sustići grupu. Došlo je još nekoliko zaostalih i tako se naša grupa na kraju podijelila na dva dijela, a moja polovina je pratila kineske turiste koji su izgledali kao da znaju šta rade. (Kada ste u nedoumici pred izlazak sunca, pratite ljude velikim kamerama.)

Postoji više mjesta za uhvatiti izlazak sunca, a mjesto na kojem smo završili zove se "Majmun koji gleda more", visoka tačka sa koje se pruža pogled na sjeverne doline kao i na zapadno more oblaka.

Prostor je već bio prilično krcat, ali uspjeli smo se stisnuti i ja sam balansirao kameru na ogradi ispodtuđi veliki tronožac. Izlazak sunca je bio prekrasan. Vrijeme je bilo vedro, tako da nismo imali maglu koja se nadvila nad vrhovima planina koju neki ljudi dobiju kada odu u Huangshan. Bilo je zabavno biti tamo tako rano sa svim tim ljudima i napravio sam nekoliko pristojnih snimaka, iako su moji prijatelji fotografi prošli mnogo bolje.

Nakon otprilike 45 minuta, vratili smo se u hotel na doručak i spakovali se kako bismo krenuli dole i dočekali naš autobus.

Idemo dolje s Taiping Cabelcar

Kabl Taiping vodi vas sa vrha Huangshana do sjeverne strane slikovitog planinskog područja

Iako naš plan puta nije zahtijevao da koristimo sjevernu stranu planine za izlazak, čuli smo da je vožnja Taiping Cablearom bila spektakularna pa smo odlučili da krenemo ovim putem. Šetnja od hotela do stanice Taiping trajala je samo tridesetak minuta i imali smo dovoljno vremena da napravimo još fotografija na putu.

Vožnja žičarom nije razočarala, ali preporučio bih onima koji se boje visine da ne stoje kraj prozora. Oslonci za žičaru izgledaju neverovatno visoki, a planinske doline neverovatno niske. Postoji jedna tačka u kojoj ne možete vidjeti sljedeći oslonac i sve što vidite u daljini su žičare koje kao da vješaju žičaru u beskonačnost.

Vožnja je trajala samo desetak minuta ostavljajući mi želju da sam mogao hodati niz planinu. Nažalost, vrijeme nije dopuštalo i bilo je vrijeme da se vratimo u naš kombi koji nas čeka kako bismo nastavili da vidimo tipičnu arhitekturu Huizhoua u Hongcunui Xidi, dva UNESCO-va mjesta svjetske baštine u provinciji Anhui.

Posjeta UNESCO selima u podnožju Huangshana

Pogled sa ceste prema tipičnom selu Huizhou u podnožju planine Huangshan

Dok se naš kombi otkotrljao do Hongcuna, nebo se otvorilo i padala je kiša. Naš kombi je dočekala grupa starih dama koje su pokušavale da nam vide kišobrane i pončoe za kišu. Oni koji su ih još imali, obukli su svoju opremu za kišu koju je kupio Huangshan i krenuli smo u istraživanje.

Sela su bila prilično prazna vjerovatno zbog kombinacije vremena, činjenice da smo bili u posjeti radnim danom i činjenice da još nije bila glavna sezona. Imali smo sreće u ovome. Sela koja smo posetili su veoma mala sa malim, uskim uličicama. Ne bih želio da se gužvam u ovome s gomilom turista.

Vjerovatno je vrhunac naših posjeta selu bio komičan dolazak u The Pig's Inn, malenu gostionicu i restoran koji nam je u početku rekao da ne možemo posjetiti kada smo ih pozvali usput, ali onda su nas natjerali veoma ukusan domaći obrok.

Razmišljanja o našem 36-satnom planu puta

Naša grupa od trinaest žena koja je putovala iz Šangaja u provinciju Anhui, Huangšan i šire

Žurili smo da se vratimo u Šangaj pa vjerovatno nismo proveli dovoljno vremena lutajući selima i vidjeli sve što smo mogli. Mislim da bi 36 sati moglo biti malo pretesno da stane u sve ovo. Nakon dva rana jutra i jedne kasne noći, svi smo bili prilično umorni u drugompopodne i po lošem vremenu, željni povratka. Ta želja se pretvorila u frustraciju i bijes, a zatim u rezignaciju jer se naš vozač jako izgubio u zaleđu provincije Anhui. Izgubljen i ljubazan, zaustavio je svakog vozača ili farmera na nekih stotinu kilometara dok konačno nismo dobili policijsku pratnju nazad na glavni put!

Naša želja brzo se pretvorila u frustraciju zbog sati koje smo proveli skačući po brdovitim putevima između sela dok je naš vozač tražio pravi put. Srećom, ovakve stvari se ne dešavaju prečesto kada putujem, ali takve stvari se dešavaju i najbolje je ne zadržavati se na tome. Na kraju smo se vratili u Šangaj oko ponoći kroz sjajnu munju i kišu, tako da smo zaista bili sretni što smo se bezbedno vratili.

Razmišljanja o ovom planu puta za vas:Jedna noć i dva dana jednostavno nisu bili sasvim dovoljni. Da to ponovim, proveo bih dvije noći. Jedan od načina je da dođete i prespavate u podnožju planine, provedete jedan cijeli dan na planini idući gore-dolje, a zatim provedete još jednu opuštajuću noć negdje u blizini sela. Zatim ustanite na dan 3 i uživajte u selima s dovoljno vremena da se vratite u Šangaj ili gdje god je sljedeće.

Drugi način da to uradite bi bio da uradite isto što i mi, a zatim se odvojite niz planinu. Provedite drugu noć u podnožju, a zatim 3. dan istražujući područje i sela. Suština je da je više vremena uvijek bolje. Ali veoma sam uživao u ovom putovanju i zaista bih voleo da se vratim ponovo jednog dana.