Nova Adirondacks Glamping nekretnina u blizini jezera George

Video: Nova Adirondacks Glamping nekretnina u blizini jezera George

Video: Welcome to Newfoundland! Off-road Riding | Camping in the Wild - EP. 175 2024, Maj
Anonim
Huttopia Adirondacks

Kada smo moja porodica i ja stigli u novi Huttopia Adirondacks, već je bio mrak. Ipak, dočekao nas je nasmejani službenik na recepciji, pokazujući na mapi koji je od 79 šatora naš. I kada nam je rekla da ćemo morati utovariti svoju prtljagu u vagone i dovesti ih u naš šator, bio sam zahvalan što je naš šator najbliži glavnoj kućici. Dok sam utovarivala naše torbe u vagon, moj muž je našeg usnulog petogodišnjaka prebacio preko ramena i zgrabio povodac našeg psa. Penjući se uz malo brdo do kampa, počeo sam biti pomalo nervozan. Nisam baš za grubo - ovo je trebalo biti glamping.

Huttopia je osnovana u Lyonu, Francuska, 1999. godine, nudeći utočište usmjereno na prirodu koje je također pružalo određene udobnosti. Ubrzo se brend proširio na više od 60 nekretnina diljem Europe na nekim od najljepših prirodnih lokacija. Postalo je poznato po tome što pomaže ljudima da se lakše povežu s prirodom i odvoje se od stresa života. Njegova prva sjevernoamerička ispostava bila je u istočnoj Kanadi 2015., nakon čega je uslijedila prva američka lokacija u Bijelim planinama New Hampshirea 2017. godine, a južni Maine je slijedio 2019.

Huttopia Adirondacks otvoren je početkom juna ove godine, a mi smo bili među prvim gostima koji su doživjeli imanje od 275 hektarau podnožju planine Kenyon, samo četiri milje izvan jezera George i unutar plave linije Adirondack Parka.

Dok smo namještali krevete - dobili smo posteljinu, ali smo morali sami da namjestimo krevete, očito zbog politike pandemije - rekao sam naglas: "Ovo definitivno više liči na pravi kamp nego što sam mislio." Skoro istovremeno, moj sin, koji se probudio i ugledao krevete, rekao je: "Ovo nije pravi kamp!"

Huttopia Adirondacks

Prošlog ljeta, prvi put smo ga odveli na kampiranje po nalogu moje svekrve, koja je molila da ga odvede od rođenja. Pošto su ponijeli svu opremu i pobrinuli se za hranu, jedina zamjerka mi je bila što sam spavala na zemlji. Moj sin je bio oduševljen i od tada ne prestaje da priča o tome. Huttopia Adirondacks je bio naš kompromis za ovu godinu - i dalje odbijam da se bavim kupovinom i nošenjem šatora, vreća za spavanje, štednjaka i ostalih dodataka potrebnih za pravo kampovanje. I dok sam kampovao u mlađim danima, navikao sam se (čitaj: razmažen) na udobnu posteljinu i lako dostupna kupatila na odmoru.

Prije pandemije, imali smo dovoljno sreće da ostanemo u Nayara Tented Campu u Kostariki, luksuznom glamping utočištu u kojem se jedva osjećate kao da ste u šatoru, iako su zidovi platneni. Plišani kreveti, drveni namještaj, duboka kada i privatni bazen su norma tamo.

Dok sam razgledao naš takozvani Trappeur šator u Huttopia Adirondacks, počeo sam shvaćati da postoji više nivoa glampinga. Šta radiglamping znači tačno, u svakom slučaju? Ako se misli na trajni šator sa pravim krevetima, ovo je kvalifikovano. Ako se misli na kupatilo u šatoru, ovo je (srećom) kvalifikovano. Ako se misli na struju, ovo je kvalificirano. Ali ako se radi o otmjenom namještaju, čaršavima od 400 niti i klimatizaciji, Huttopia Adirondacks je bila neprihvatljiva.

Ipak, kada smo se probudili ujutro na naše dvije odvojene strane šatora (zaklonjeni velikom tamnom zavjesom koja je stajala na vratima, s kupaonicom između dva dijela za spavanje i dnevnim boravkom u ispred nas) Shvatio sam da je šator zapravo dobro opremljen i mnogo udobniji i prostraniji od prosječnog koji biste sami postavili.

Kupatilo je bilo malo, ali je imalo topli tuš, WC koji dobro funkcioniše i vodu za piće iz lavaboa. Dvije jednostavne, ali udobne stolice sjedile su okrenute prema šarmantnoj peći na drva. Postojala je velika kuhinja sa frižiderom dobre veličine, štednjakom na plin sa dva plamenika, aparatom za kafu, posuđem i priborom, i svim posuđem koje bi vam moglo zatrebati za kuhanje na otvorenom, a zatim nešto, uključujući lonce, tiganje, cjedilo, dasku za rezanje, pa čak i rende za sir. Postojala je čak i metla i kantica za smeće da bi stvari bile uredne. Vani na našoj privatnoj palubi čekao je stol za piknik i veliki plinski roštilj, a ispred palube je bila ložište sa rešetkom za kuhanje od livenog gvožđa.

I možda najbolje od svega (za mene u svakom slučaju), postojao je veseli kafić u glavnoj loži, koji je služio hranu inspirisanu francuskom po pristupačnoj ceni. Palačinke za doručak i pice i salate za ručak i večeru, plus dobra kafa isokovi. A ako ste zaboravili marshmallows, tjesteninu ili sprej protiv buba, dobro snabdjevena kamp prodavnica ima sve i ne naplaćuje se previše.

Huttopia Adirondacks main lodge

Osim kafića i prodavnice, glavna loža je opremljena malom bibliotekom i igrama poput stonog fudbala i sto za stoni tenis, kao i opremom kao što su lopte i vodeni pištolji kako bi deca bila zauzeta. Veliki grijani bazen je trenutno u izgradnji ispred. Na natpisu ispred kuće nalazi se lista planinarenja, jezera, kupališta i restorana. Nakon što smo za doručak uživali u prilično autentičnim francuskim palačinkama, odabrali smo jedno od njihovih preporučenih planinarenja, Pilot Knob Ridge.

Navedeno kao umjereno, činilo se da će naš sin i pas to moći podnijeti i da nam neće biti previše dosadno. Ispostavilo se da je odličan, sa sjenicom na sredini koja je nudila savršeno mjesto za odmor sa spektakularnim pogledom na jezero George i planine, i vodopadom na kraju koji je bio prekrasan i pružao je bazen na dnu savršen za uranjanje nogu u njega.

Nakon toga, svratili smo do plaže Million Dollar Beach na jezeru George da se okupamo u jezeru i vratili se u Huttopiju na večeru. Pomalo krivo, dobili smo picu u kafiću za večeru, ali smo se vratili u naš šator da zapalimo logorsku vatru i ispečemo marshmallows, zadovoljivši mog sina barem jednim pravim iskustvom kampovanja.

Na kraju, Huttopia je o opcijama. Osim našeg malog šatora, postoje i drugi koji su manji, a neki bez vlastitih kupaonica. Ako želite kuhati na otvorenoj vatri, nema problema. Želiš da napraviš malolakše i samo roštilj? Naravno. Uopšte se ne možete snaći u kuvanju? Kafić čeka. Najbolji dio je, što god da odlučite, ne morate nositi svu opremu i alate potrebne za kampovanje i kuhanje na otvorenom - sve to čeka na vas. Pogodnost je ključna ovdje, omogućavajući gostima da prestanu brinuti o detaljima i jednostavno budu vani u prirodi i uživajte.

Ali nije tako otmjeno da se osjećate potpuno odvojeno od svog okruženja. U šatorima još uvijek nema WiFi-a, a lako se osjećate kao da ste u poludivljini dok gledate u šumovito područje odmah iza vašeg šatora. Ovdje je priroda kralj i Huttopia osigurava da to ne zaboravite.