Chebeague Island Inn

Video: Chebeague Island Inn 2024, Maj
Anonim
Chebeague Island Inn

Čitaoci ponekad traže prijedloge o destinaciji gdje se mogu povući od svijeta. Ne na nekom rustičnom ili previše udaljenom mjestu, ali dovoljno udaljenom da se mogu ponovo povezati kao par ili pobjeći solo kako bi se zamislili ili čak izliječili od bilo čega, od jedne od životnih krivina do velike traume. Oni traže sigurno, prijatno, umirujuće utočište, gde životni zahtevi i odgovornosti nestaju, a tempo dana diktira hir i čuđenje.

Nakon jedne noći na ostrvu u Maineu, sada znamo da Chebeague Island Inn može pružiti ovaj predah, a istovremeno služi i kao pozadina za aktivan, slikovit i istinski nezaboravan bijeg.

Bili smo pomalo uznemireni mogućnošću da se vozimo do Mainea, uhvatimo trajekt, pređemo Casco Bay i istražimo ostrvo sami. Kako se ispostavilo, trajekt je bio pravi komad, ljupko i profesionalno osoblje Chebeague Island Inn-a učinilo je da se osjećamo kao kod kuće i da se osjećamo kao kod kuće, a vožnja bicikla je, pa… baš kao vožnja biciklom!

Nakon popodnevnog kupanja u okeanu, vožnje biciklom do kolibe i šetnje pored šarmantnih kuća do mirne uvale, i večeri uživanja u kukuruzu jastogapsi i čokoladni kolačići od mente topli iz rerne dok smo posmatrali jedan od najspektakularnijih zalazaka sunca Nove Engleske koje smo ikada videli, duboko smo zadremali… umorni ne od psihičkih opterećenih spiskova obaveza, već od napora… i probudili se s dnevnim svetlom, osveženi uprkos ranim satima, ponovo otkrivši prirodni ritam.

Dolazak do ostrva Chebeague

Trajekt do ostrva Chebeague

Ostrvo Chebeague (izgovara se shuh-Beeg) je najveće od oko 200 ostrva koje se nalaze u zalivu Kasko, uvala slane vode koji je najpoznatiji kao dom najvećeg grada Mejna: Portlanda. Postoje tri načina da dođete do ostrva Chebeague:

• trajekt Casco Bay Lines koji vozi na ostrvo, koji saobraća po ograničenom rasporedu iz Portlanda i traje dosta vremena (45-90 minuta), jer njegova ruta ima nekoliko stanica;
  • vodeni taksi iz Portlanda (Portland Express Water Taxi ili Island Water Taxi su dvije opcije), koji je skup; ili
  • Trajekt Chebeague Island kompanije Chebeague Transportation Company polazi iz Yarmoutha, koji je, ako mene pitate, jedini put.

Bonus: Ovo je usluga trajekta koju najčešće koriste ostrvljani - koji se čini da se svi poznaju - tako da ćete čuti autentični naglasak Mainea i naučiti malo o ostrvskom životu dok prelazite Casco Bay sa stanovnicima koji su bili u Yarmouth-u da se opskrbe namirnicama.

Udaljeno je samo oko dva sata vožnje od Bostona do parkinga za trajekt na ostrvu Chebeague, tri sata i 45 minuta od Hartforda, Connecticut.

Kan sa istorijom

ChebeagueIsland Inn Historic Maine Hotel

Chebeague Island Inn datira iz 1920. godine, kada je originalni hotel Hillcrest izgrađen na tom mjestu 1880-ih godina rekonstruiran nakon razornog požara. Žuta boja klasične krčme na tri sprata u stilu grčkog preporoda autentično je izlizana, a opet vesela; njegov prostrani trijem je privlačno mjesto za provesti ljetno predvečerje.

Postoji samo nekoliko stoljetnih grand hotela u Novoj Engleskoj, i oni su renovirani i osmišljeni s različitim uspjehom. Chebeague Island Inn, koji je podvrgnut restauraciji 2004. godine i od 2010. je pod brigom majke i sina hotelijera Gerryja i Casey Prenticea, uspio je evoluirati, a da njegova suština nije izbrisana, njeni čari narušeni.

Mjesto za isključivanje

Chebeague Island Inn Great Room

Da, postoji WiFi na cijelom imanju i mobilni telefoni rade savršeno, ali društvene igre i originalne misterije Nancy Drew na policama Velike sobe s kamenim kaminom i igralište za kroket na travnjaku uz more su više dostojne zabave. Restoran poslužuje kreativna jela, ali naglasak je na lokalnim sastojcima i najsvježijem atlantskom ulovu.

Uvijek uživam u prilici da odsjednem na imanju koje je zadržalo auru ranijih vremena i duh onih koji su prešli njene pragove još od vremena parobroda i večeri iz doba jazza. Ali stari hoteli za neke putnike mogu imati nedostatke. Chebeague Island Inn nema lift, tako da ćete se morati popeti barem jednim stepenicama do svoje sobe. I mada jeNedostatak klimatizacije u gostionici retko predstavlja problem, možda ćete u slučaju letnjeg toplotnog talasa zaspati vaš smeštaj.

Sobe u Chebeague Island Inn

Chebeague Island Inn soba

Stigao sam u Chebeague Island Inn nešto prije 15 sati. vrijeme prijave, ali moja soba s pogledom na ocean s privatnim kupatilom je bila spremna. Laknulo mi je, jer sam odlučio da se petominutno pješačim uzbrdo od trajektnog pristaništa do gostionice pod neobično intenzivnim suncem kasnog julskog dana, umjesto da tražim vožnju i pomoć sa svojim torbama.

Jedina greška u usluzi koju sam doživio tokom svog boravka bila je zamjena sa mojim torbama, koje je portir spremio umjesto da mi ih dostavi u sobu. Bez sobnog telefona, morao sam da se spustim niz stepenice dva leta da saznam zašto je moj prtljag nestao.

21 soba hotela Chebeague Island Inn je ljupka u svojim čistim paletama i prozračnoj jednostavnosti. Svaka je opremljena jedinstvenim antiknim akcentima i ukrašena evokativnim radovima umjetnika iz Mainea. Nema televizora.

Konoba radi sezonski, od sredine maja do početka oktobra, a gosti se mogu odlučiti za šest različitih konfiguracija soba, od sobe sa pogledom na vrt sa zajedničkim kupatilom do dvosobnog apartmana, koji može primiti porodice. Cijene noćenja se kreću od 147 do 430 dolara po noći uključujući puni doručak od 2013. godine u zavisnosti od odabrane sobe i datuma vašeg boravka. Jedna od stvari koje volim kod Chebeague Island Inn: nema zahtjeva za minimalni boravak. Dakle, to je savršena opcija za putnike koji imaju ograničeno vrijeme ili sredstvaželite maksimalno iskoristiti jednonoćni bijeg. Međutim, imajte na umu da pravila otkazivanja gostionice nisu strašno velikodušna.

Sa okeanskim povjetarcem koji je plutao kroz moje prozore i dodatnim pojačanjem zraka od antiknog električnog ventilatora, blaženo sam spavao na oblaku puha, iako je noć bila topla. Kada me probudilo sunce – nešto posle 5:30 ujutro – shvatila sam da soba nema sat, i dok sam podesila alarm na svom mobilnom telefonu, on se punio u kupatilu. Iako je svitanje bio nagovještaj, nisam imao pojma koliko je sati, i bio sam iznenađen kada sam shvatio da sam se probudio tako rano, a da se nisam osjećao iscrpljeno, kao što obično činim kada se probudim u 6.:30 kod kuce. Ovaj prirodan, odmoran početak dana natjerao me je da se zapitam da li da prilagodim svoje navike spavanja, da ranije udarim sijeno i probudim se s prvim zracima.

Kretanje oko ostrva Chebeague

Chebeague Island Hamilton Beach Fotografija

Nećete imati svoj automobil na ostrvu Chebeague, a to znači da ćete se osloniti na vlastitu moć da vas odveze na većinu mjesta. Od Chebeague Island Inn-a, najbliža javna plaža - Hamilton Beach - udaljena je oko 10 minuta hoda. 15-minutna vožnja na jednom od bicikala koje gostionica besplatno nudi odvest će vas do Calder's Clam Shack.

Prošlo je deceniju otkako sam zadnji put bio na biciklu, i iako je bila jedna uzbrdica koja je bila zamagljena, osjećao sam se potpuno sigurno vozeći bicikl na kratkoj udaljenosti iza ugla od gostionice s mirisom pržene cijele stomaci su me nagovarali dok sam se približavao Calderu. Poštovani vozači dijele sve puteve na ChebeagueuOtok sa biciklistima i pješacima. Zapravo, gotovo bez greške, svi pored kojih vas dočekaju prijateljski mahnu. Iako na ostrvu živi samo oko 400 stalnih stanovnika, njegova se populacija udesetostruči u ljetnim mjesecima.

Flota bicikala Chebeague Island Inn uskoro će biti nadograđena, kako mi je rečeno, kupovinom novih L. L. Bean Cruiser bicikala. Lanac je bio labav na biciklu koji sam vozio i izabrao sam ga u odnosu na dva druga ženska bicikla koja su bila u gorem stanju. Dovoz vlastitog bicikla na ostrvo Chebeague košta dodatnih 3 USD u oba smjera na trajektu Chebeague Transportation Company.

Chebeague Island Inn gosti takođe imaju pristup besplatnom kombi prevozu do bilo koje destinacije ostrva koju žele da istraže. Nakon što sam se smjestio u svoju sobu, prvo što sam uradio bilo je da na recepciji zatražim vožnju do najfotogeničnije plaže Chebeague.

Što treba raditi na ostrvu Chebeague

Plaža ostrva Chebeague - Indian Point

Ostrvo Chebeague je samo 5 milja dugo i 3 milje široko, tako da sam, iako sam proveo manje od 24 sata istražujući, bio u mogućnosti da doživim većinu znamenitosti ostrva.

Jedna od najboljih stvari koje možete učiniti na Chebeagueu je ljenčariti satima na jednoj od pola tuceta plaža na ostrvu. Chebeague Island Inn nudi ležaljke za plažu i peškire, a u trenutku kada sam se smjestio na mjesto na pijesku u Indian Pointu - poznatom među lokalnim stanovništvom kao "Kica" zbog svog oblika - požalio sam što sam zamolio vozača šatla da vrati se po mene za samo 45 minuta. Video sam manje od desetak drugihljudi za to vreme, i dok sam trenirao svoj objektiv na izvanrednim pogledima, bilo mi je teško da zamislim da je ovo mesto u Mejnu. Travnate pješčane dine bile su u stilu Cape Cod, a voda tropsko plava. Tek kada sam se upustio u prohladnu vodu, došao sam sebi: Ovo je definitivno Maine.

Energiziran od mog brzog ronjenja u ocean, vozio sam bicikl prema Calder's Clam Shack, zaustavljajući se na putu da provirim na vrata Muzeja istorije Chebeague, koji se nalazi u školskoj zgradi iz 1871. godine. Iako je prošlo vrijeme zatvaranja, pozvan sam unutra da brzo pogledam eksponate, koji se fokusiraju na transformaciju ostrva u turističku destinaciju iz kasnog 19. stoljeća.

Kod Caldera sam raspravljao između prženih škampa i prženih školjki, i dok su ogromne izlupane školjke za koje sam se odlučila bile samo tako-tako, privlačnost ove malene ispostave bila je očigledna. Bilo je kasno popodne, pa je većina drugih gostiju za stolovima za piknik uživala u sladoledu napravljenom u Maineu.

Nakon što sam vratio bicikl na stalak, prošao sam nekoliko blokova pored šarmantnih, ali skromnih ostrvskih kuća do Hamilton Beacha.

Pre nego što sam sledećeg jutra uskočio na trajekt nazad na kopno, uzeo sam šatl gostionice do drugog ostrva koje morate posetiti: The Niblic. U općoj radnji na otoku Chebeague nalazi se sve, od suvenira do djela lokalnih umjetnika, od osnovnih namirnica do vina, a to je i otočki kafić i brodogradilište. Kupio sam karticu s porukama o jastogu i par minđuša od jastoga koje je izradio ostrvljanin, a zatim pročitao obavijesti objavljene na oglasnoj ploči trgovine. Znaš da si uključenostrvo na kojem letači reklamiraju privatne časove jedrenja, školjke na prodaju i dobrotvorni način da istovarite svoj brod.

Gosti Chebeague Island Inn-a imaju nekoliko drugih mogućnosti za rekreaciju, uključujući pristup terenu sa 9 rupa u Great Chebeague Golf Club, koji je dizajniran 1920. godine, i za teniski tereni u ostrvskom rekreativnom centru. Besplatni fishing štapovi su dostupni za one koji žele isprobati zabacivanje sa pristaništa gostionice. Otočni serviseri iznajmljuju morske kajake i čamce, a ako vam ponestane stvari koje treba raditi na otoku Chebeague, možete uzeti vodeni taksi ili trajekt do susjednog ostrva, kao što je Great Diamond, gdje možete uživati u obroku po cijeni od Diamond's Edge Restaurant.

Obedovanje u Chebeague Island Inn

Lobster Corn Dogs u restoranu Chebeague Island Inn

Svu hranu koja vam je potrebna možete pronaći upravo u Chebeague Island Inn, gdje fini restoran poslužuje doručak, ručak, večeru i nedjeljni branč ne samo gostima koji prenoće, već i posjetiteljima koji putuju zaljevom Casco ni zbog čega drugog nego zbog uživanja u vrhunskom obroku. Izvršni kuhar Justin Rowe često prilagođava svoje jelovnike kako bi uključio lokalne sastojke u sezoni i najsvježiju morsku hranu.

Pošto sam večerao sam - i konzumirao pržene školjke u 17:00 - odlučio sam da odustanem od večere, koja se servira i u zatvorenom i na tremu sa ekranom sa vrhunskim pogledom. Chebeague Island Inn nudi savršenu alternativu za one sa lakšim apetitima ili solo putnike: The Sunset Landingmeni, koji se služi od utorka do nedjelje na prostranom trijemu uz obalu gostionice od 14:30 do 21 sat, sadrži ukusne zalogaje koji se savršeno slažu s koktelom, pivom ili čašom vina.

Razmišljao sam da jednostavno naručim Artisan Cheese and Charcuterie Tanjir… sve dok me moja ljubazna konobarica nije podsjetila da ne možete imati jastoge Corn Dogs bilo gdje. Uživao sam u svakom zalogaju ovih ogromnih kandži jastoga prženih u slatkom tijestu i uparene sa aiolijem od sušenog paradajza koji je imao odličan ukus. I, pošto se nisam mogao otrgnuti od predstave koju je nebo priređivalo dok je sunce zašlo, naručio sam tanjir toplih iz pećnice mente čokoladnih kolačića i pokušao s ograničenim uspjehom da uvjerim trio dječaka koji igraju kroket na travnjaku da ih podijelim sa mnom.

Sljedećeg jutra, sjeo sam na trijem sa zastakljenim ekranom i gledao kako se agresivna magla kotrlja, prekrivajući ostrvo za samo 15 minuta dok sam uživao u tanjiru jaja, hrskavoj slatkoj dimljenoj slanini od jabuke i javoru iz Mainea griz (koji sam morao da vratim u kuhinju da se zagreje). Gostionica je ovog ponedjeljka ujutro bila tiha, sa samo četiri zauzete sobe i djelovala je još više kao utočište.

Chebeague Island Memories

Fotografija zalaska sunca na otoku Chebeague

Uložio sam dosta toga u svoj kratki boravak u Chebeague Island Inn-u i snimio zaista izuzetne scene svojom kamerom, ali moja omiljena uspomena je ona koju sam zabilježila samo u mislima. Dok sam se ugnjezdio u stolici na verandi da uživam u gnjecavim kolačićima i konačnim blistavim bojama zalaska sunca, nastao je mali metež unutar prekrivene trpezarije. Tri generacije su slavile 50. godišnjicu braka, a deca ovog dugo venčanog para recitovala su rimovanu pesmu o zajedničkim decenijama – radostima, iskušenjima – podjednako značajne kada se priča o zajedničkom životu. Natjeralo mi je suze na oči.

Kada se pjesma završila, uslijedila je zdravica za čestitke, a muški glas se uzdigao iznad slavljeničke vreve, upozoravajući da bi sve ovo moglo biti preuranjeno: Naša godišnjica je tek devetog, možda nećemo stići, “, šalio se, a ja sam se nasmijao zajedno sa ovom porodicom stranaca, koja će uvijek imati taj trenutak.

Ostrvo Chebeague nema autoputeve, semafore, noćni život, sofisticiranu kupovinu, pa čak ni bioskop. Chebeague Island Inn nema spa centar, televiziju, telefone u sobi, pa čak ni budilnike. Ali boravak – ma koliko kratak – mogao bi biti buđenje koje vam je potrebno, podsjetnik da život vodite mirnim putem, da vjerujete svojoj intuiciji i sposobnostima, da se smijete i da upijate mjesta i iskustva svojim srcem i umom kako bi oni bit će čak bliže od 15-minutne vožnje trajektom kad god zatreba njihova utjeha.

Za rezervacije gostionica ili restorana, posjetite web stranicu Chebeague Island Inn ili nazovite 207-846-5155.

Kao što je uobičajeno u turističkoj industriji, piscu je osiguran besplatan smještaj i doručak u svrhu pregleda ove nekretnine. Iako nije utjecao na ovu recenziju, About.com vjeruje u potpuno otkrivanje potencijalnih sukoba interesa. Etička politika