Najbolja mjesta za trčanje u Honoluluu

Video: Najbolja mjesta za trčanje u Honoluluu

Video: ТОП 50 • Самые красивые ПЛЯЖИ в мире 8K ULTRA HD 2024, Maj
Anonim

Za mnoge trkače na Oahuu, happy hour poprima potpuno novo značenje. Svakog radnog dana uveče i vikenda ujutro, možete pronaći hiljade trkača koji uživaju u ljepoti Honolulua i rade na svojoj kondiciji. Honolulu je dom nekih od najljepših ruta za trčanje, a klima Havaja ga čini idealnim za cjelogodišnji trening. Evo pet najboljih ruta za trčanje u Honoluluu.

Kapiolani Park

Smešten istočno od Waikikija, pored Kalakaua Ave., Kapiolani Park je atletsko središte Honolulua i dom za početak i cilj većine lokalnih trkačkih trka.

Bilo kojeg dana možete vidjeti ljude koji učestvuju u časovima joge, treningu fudbala, fitnes kampovima ili frizbi igrama. Ali možda je najpopularnija aktivnost trčanje po parku.

Okrug Kapiolani parka obrubljen je trotoarima i trkači ga posjećuju tokom svih sati dana i noći. Ako želite kraću rutu, pređite perimetrom glavnog parka. Za dužu rutu, nastavite trčanje oko Diamond Head.

Fontane su razbacane po parku, otprilike svake četvrt milje u blizini toaleta, što je dodatni bonus. Parking može biti prilično ograničen tokom vikenda, pa dođite ranije!

Dijamantska glava

Pješačka staza u Državnom parku Diamond Head

U blizini Kapiolani parka je Diamond Head Road. Mnogi trkači će nastaviti dalje od parka Kapiolani i trčati petlju oko Diamond Heada. Ova ruta, koja je dio staze Honolulu maratona, vodi vas na brdo sa kojeg se pruža prekrasan pogled na istočnu stranu Honolulua. Kada dođete do parka Fort Ruger, skrenite lijevo da nastavite cestom Diamond Head i nazad niz brdo do Kapiolani parka. Potražite fontane na vidikovcu, Fort Ruger Parku i kod Kapiolani Community College.

Ala Moana Park i Magično ostrvo

Ala Moana Beach Park

Samo zapadno od Waikikija kod centra Ala Moana nalazi se park Ala Moana. Ovaj park sadrži plažu i travnatu površinu i poplavljen je od strane sportista Oahua uveče i vikendom. Mreža trotoara vam omogućava da trčite duž plaže, kroz glavni park i kroz Magic Island.

Ako želite kratko trčanje, trčite oko Magic Islanda gdje možete vidjeti pogled na plažu Ala Moana i plažu Waikiki. Ako želite duže trčanje, nastavite oko perimetra Ala Moana Parka. Potražite fontane na svakih nekoliko stotina metara.

Kakaako Waterfront Park

Samo zapadno od parka Ala Moana nalazi se park Kakaako Waterfront. Ovaj park nudi isti pogled na obalu kao i park Ala Moana, ali je mnogo mirniji. Odavde možete gledati brodove za krstarenje koji dolaze u luku ili povremenog bodysurfera koji hvata val. Kaldrmisana staza paralelna je s vodom i pretvara se u asf altnu stazu koja vodi do blagih brežuljaka u unutrašnjosti parka. Vodafontane se nalaze svakih nekoliko stotina metara na obali parka.

Ala Wai River and Park

Ala Wai River

Samo sjeverno od Waikikija leži rijeka Ala Wai i park. Trotoar paralelno s rijekom na strani bulevara Ala Wai i vrlo je popularan među lokalnim trkačima. Odavde možete gledati veslače u njihovim kanuima dok se znojite.

Ako želite da napravite petlju, nastavite na istok duž Ala Wai-a dok ne dođete do avenije Kapahulu, a zatim skrenite lijevo da trčite duž golf terena. Nastavite lijevo ulicom Date Street, prođite kroz Ala Wai Park, a zatim skrenite lijevo ulicom McCully kako biste prešli Ala Wai i završili svoju petlju. Česme su retke, pa biste mogli ponijeti flašu vode.