Sadržaj:

Video: Kako je bilo voziti se šinama na novoj američkoj željezničkoj ruti Rocky Mountaineera

Video: A Great Railroad at Work (1942) 2024, Maj
Anonim
Vlak Rocky Mountaineer krivuda oko stijene

Priznajem da gledanje u pejzaž nije baš na mojoj listi želja kada planiram putovanja. Više volim obilaske hrane i muzeje – vrste aktivnosti koje će me zaokupiti. Dakle, kada sam prvi put čuo za novu rutu Rocky Mountaineer voza koji je pokrenut na Zapadu, nisam mnogo razmišljao o tome. Mislio sam da jednostavno nije namijenjeno meni. Ali nakon što sam ga probao, mogu u potpunosti priznati da, iako vožnja šinama nije savršen odmor za 20-godišnjaka, luksuzno iskustvo Rocky Mountaineer-a donosi više nego samo razgledanje.

Dok je Rocky Mountaineer nov u SAD-u, nije nov u Sjevernoj Americi. Kompanija je proslavila svoju 30. godišnjicu 2020. godine, u znak sjećanja na svoje prvo putovanje - dvodnevno, cjelodnevno putovanje kroz zapadnu Kanadu i kanadske stijene. Nakon lansiranja, kompanija je nastavila da raste i na kraju je postavila rekord za najduži putnički voz u kanadskoj istoriji sa 41 vagonom. Ubrzo su otvorili još dvije željezničke rute početkom 2000-ih i nastavili uzlazni uspon.

Njena najnovija linija, Rockies to the Red Rocks, otvorena je ranije ove godine. Dvodnevno putovanje između Denvera, Colorado, i Moab, Utah, uključuje noćenje u Glenwood Springsu, Colorado. Pošto se radi o luksuznom dnevnom vozu,putnici se voze samo tokom dana (kada je krajolik najugodniji). Linija pokriva oko 354 milje staze i nudi zadivljujući pogled, ukusnu hranu (servirana u stilu bijelog stolnjaka) i obilje zabave od živahnih domaćina.

Jutro polaska prošlo je relativno brzo. Tim Rocky Mountaineer-a obezbjeđuje turistički autobus za putnike koji borave u gradu, koji ih ujutru odvozi do perona. Moje putovanje vozom počelo je u Denveru, a vožnja do perona nije trajala više od 10 minuta.

Kada smo prvi put ugledali voz kada smo došli na polazište, svima su vilice opuštene. Sam voz je bio impresivan, sa pet vagona, dva vagona, dvije lokomotive, jednim vagonom s generatorom i dva vagona za posadu. Prostrli su crveni tepih - bukvalno - za ukrcavanje. Osoblje je čekalo vani da pomogne gostima da se smjeste, odvodeći nas do naših automobila.

Ljudi koji se slikaju kroz prozore u vozu Rocky Mountaineer

The Coaches

Kada sam prvi put ušao u kočiju, bilo je očigledno zašto se ovo smatra luksuznim iskustvom. Auto je bio nevjerovatno prostran, a prozori su pucali pravo do ivica krova - ne stvarajući u potpunosti kupolu, ali su pružali mnogo širi raspon pogleda od vašeg tipičnog voza. (Imajte na umu da ovi prozori propuštaju i puno sunčeve svjetlosti i brzo ćete se zagrijati. Obucite se u slojeve da biste pobijedili vrućinu i pri ruci imate sunčane naočale.)

Kožna sjedala su bila udobna i pružala su dovoljno prostora za noge - mnogo više od vasočekivao bi u vozu. Moj veliki putni ruksak je dobro stajao na tlu ispred mene, i još sam imao više nego dovoljno prostora za kretanje. U pametnom potezu, sjedala se povlače klizeći naprijed kako bi se izbjeglo utjecaj na prostor sjedišta iza njih. Postoje dva priključka za punjenje između svakog sjedišta i zgodnog prozora. Naslone stolica, slične sjedištima u avionu, dolaze sa stolovima za poslužavnike ukrašenim bijelom posteljinom za vrijeme obroka.

Rocky Mountaineer nudi dva različita iskustva na svojim kanadskim rutama-SilverLeaf i GoldLeaf. Iako oboje imaju dovoljno prostora za noge i ukusnu hranu, skuplja usluga GoldLeaf nudi dvoetažne vagone sa staklenim kupolastim prozorima i odvojenim restoranom ispod. Vagon-restoran ima cijeli kulinarski tim koji služi gurmanska jela à la carte. U međuvremenu, SilverLeaf autobusi su samo jedan nivo bez pune staklene kupole. Budući da nema vagona-restorana, obroci se pripremaju unaprijed iz voza, a izbor je ograničen.

Kako su počele pripreme za novu američku rutu, došlo je do manjeg zastoja: kočije GoldLeaf-a su jednostavno bile prevelike za tunele rute. Dakle, Rocky Mountaineer je uveo potpuno novu uslugu ekskluzivno za Rockies na Red Rocks pod nazivom SilverLeaf Plus. SilverLeaf Plus nudi sve što originalna usluga SilverLeaf nudi, uz neke bonus funkcije, uključujući dodatni obrok, prepoznatljive koktele i vrhunska alkoholna pića, i što je najvažnije, dodatak lounge automobila.

Salon vagon je bio moj lični omiljeni prostor u vozu i bio je lijepo mjesto za odmorpodiže monotoniju vožnje. Prozori u salonu ne dopiru do plafona, dajući vam znatno manji pogled na spoljašnost i ne možete čuti ništa od naracije koja se dešava u glavnom automobilu. Uprkos tome, počastite vas udobnim foteljama na razvlačenje i punim šankom pozadi.

Bilo je malih prostora za gledanje sa otvorenim prozorima između automobila, dovoljno velikih da udobno stanu tri osobe. Ovo je bilo savršeno mjesto za slikanje bez šanse da dobijete dosadni odsjaj s prozora ili samo mjesto za udahnuće svježeg zraka. Očekivano, ova oblast brzo postaje gužva, posebno kada voz prolazi pored nekih vrhunskih fotografskih žarišta. Trebalo bi da obratite pažnju na to koliko ljudi dolazi i izlazi kako biste znali kada je najbolje vrijeme za odlazak.

Domaćin Rocky Mountaineera razgovara sa putnicima mikrofonom

Iskustvo

Nakon ukrcaja, upoznali smo se sa našim domaćinima za vrijeme trajanja putovanja (sa SilverLeafom dobijate tri domaćina, sa SilverLeaf Plusom dobijate tri domaćina i dodatnog domaćina u salonu). Svi domaćini su bili pažljivi, puni energije i vrlo upućeni u cijelu rutu. Pričali su neverovatne priče o istoriji zemlje i njenih ljudi - predsednik Ajzenhauer i grubi jahači kauboji su spominjani više puta. Uvijek su imali odgovore na naša pitanja, počevši od mineralnog sastava stijena ili imena gradova kroz koje smo prolazili.

Nakon njihovog predstavljanja, domaćini su počeli primati narudžbe pića. Imali su tople kafe i čaja u izobilju idolazili bi po dopune kad god su imali priliku. (Preporučujem da ponesete flašu vode, jer je bilo teže doći do vode jer je bilo toliko putnika.) Ubrzo nakon što su primljene narudžbe pića, servirano nam je pecivo i svježe voće kao predjelo za doručak. U ovom trenutku, oko 9:30 ujutro, konačno smo izašli iz stanice. Osoblje koje je ostalo stajalo je u redu i mahalo vozu dok smo izlazili, šarmantan i lični pečat koji se dešava pri svakom polasku.

Domaćin je došao sa rasporedom sjedenja i uzeo naše narudžbe za doručak. Sva jela u vozu su regionalno inspirisani obroci i donose se na vaše mesto, jer nema vagona-restorana. Za doručak prvog jutra, imali smo izbor fritaje od paprike iz Kolorado, luka i sira, vafla sa lokalnim bobičastim voćem ili, za lakši obrok, parfe od divljih planinskih bobica.

Rocky Mountaineer voz prolazi pored zimzelenog drveća

Za prvih 30 minuta putovanja, dobićete upečatljiv pogled na industrijski Denver. Zatim, kada voz konačno napusti grad, pejzaž se brzo menja. Suva trava i grafitirane zgrade pretvorile su se u mora duglazije i plave smreke. Velike planine i brda postali su uočeni žutom i crvenom bojom promjenjivih stabala jasike, čineći prizor još magičnijim. Naši domaćini su se pobrinuli da istaknu svaku priliku za fotografiranje i daju kratku povijest mnogih znamenitosti koje smo vidjeli. Na kraju, voz je trčao pored reke Kolorado, a sunčev odsjaj se odbijao od vode, čineći savršenu fotografiju svakogvrijeme.

Međutim, planine i drveće nisu bile jedine stvari na koje treba obratiti pažnju. Vlak je jurio kroz zemlju losova i losova, a cijeli vagon je bio na rubu svojih sjedišta da vidi možemo li uočiti ćelavog orla. (Jesmo.)

Oko 11 sati, došli su domaćini sa barskim kolicima. Nedugo zatim je poslužen ručak, počevši od rukole, brusnice i salate od sira Manchego. Postojale su samo dvije opcije za ručak: Coho losos s korijanderom i ruzmarin i durango pečeni lungić u medu. Dodatni jelo sa SilverLeaf Plus-om bio je desert, a poslužili smo iznenađujuće osvježavajuću (i ukusnu) pločicu limuna.

Prvi dan vožnje vozom trajao je osam sati, i tako mi je bilo. Iako je krajolik oduzimao dah, postajao je ponavljajući što smo se približavali Glenwood Springsu. Takođe je bilo malo ili nimalo pristupa podacima na ovom dijelu putovanja, tako da nije bilo drugog načina da se čeka. Nakon nekog vremena, odšuljao sam se u salon i uživao u udobnom sjedištu i šoljici čaja.

Domaćin koji služi hranu na Rocky Mountaineer-u

Na kraju smo stigli u Glenwood Springs, grad koji izgleda kao da bi mogao biti mjesto za slatku romansu napravljenu za TV. Odsjeo sam u Glenwood Hot Springs Resortu, ali Rocky Mountaineer je također partner sa drugim hotelima, ove sezone u partnerstvu sa Hotelom Denver, Hotelom Colorado, Hampton Inn i Courtyard by Marriott. Smještaj se automatski dodjeljuje gostima u zavisnosti od njihovih sjedišta i nivoa usluge.

Glenwood Hot Springs Resort, kao što ime sugerira,sadrži najveći mineralni topli izvor na svijetu i ne razočarava. Osjetio sam kako mi se tijelo opušta nakon tako duge vožnje vlakom, i to je bilo upravo ono što mi je trebalo nakon dugog dana.

Sljedećeg dana vedro i rano, tačnije oko 6 ujutro, ustali smo i ponovo se ukrcali na voz da bismo krenuli u drugu polovinu našeg putovanja. Ovaj put bismo bili u vozu samo četiri sata na putu do grada Moaba. Budući da je bilo tako rano, doživjeli smo prekrasan izlazak sunca u vozu, zajedno sa toplom kafom ili čajem, posluženim na našim sjedištima. Ovo je vjerovatno bio moj omiljeni dio putovanja, uživanje u šarenom izlasku sunca i pari koja se dizala iz rijeke Kolorado dok smo počeli da se približavamo crvenim stijenama.

Doručak je poslužen na ovom dijelu putovanja, izbor istog parfea od prethodnog dana, palačinke od mlaćenice i cazuela od svježih kajgana sa farme. Imao sam palačinke, koje su bile male, ali ipak ukusne. Umjesto ručka, jer je ovo bila kraća vožnja, poslužili su nam malu užinu pred kraj putovanja - ličnu dasku za jelo sa bizonima, losovima i divljači uzgojenim u Koloradu, omaž divljini koju smo tražili cijelo putovanje.

Kako smo se približavali Moabu, krajolik se počeo mijenjati. Zimzeleno drveće ustupilo je mjesto formacijama pješčanika i crvenim stijenama. Kao i prvog dana putovanja, pogled je na kraju postao ponavljajući - u jednom trenutku nije se moglo mnogo vidjeti osim dugih ravnica pijeska. Doduše, u ovom trenutku sam počeo da čitam. Ovaj dio putovanja prošao je mnogo brže, i prije nego što smo to shvatili, ukrcali smo seMoab.

Posle voza

Kada krenete, na vama je šta želite da radite sa ostatkom svog putovanja. Rocky Mountaineer nudi razne pakete, najosnovniji koji uključuje samo jednu noć u Glenwood Springsu, a skuplji paketi vode goste dalje u S alt Lake City i Las Vegas. Postoji čak i povratni paket koji uključuje izlete izvan broda. Osnovni paket za jedno noćenje počinje od 1.100 dolara po osobi, a veći paketi koštaju više od 2.000 dolara po putniku. Uvijek postoji mogućnost planiranja vlastitih izleta. I Moab i Denver nude obilje turističkih mogućnosti i smještaja.

Iako sam smatrao da je vožnja bila malo preduga, mogu priznati i da su prizori koje sam vidio bili nevjerovatni i da možda nikada više neću imati priliku da ih vidim. Kada počnete da razmišljate kako su nastale neke od ovih kopnenih formacija, to vam daje veće poštovanje za svet oko vas, a naravno, zarazna energija mojih domaćina i čuđenje drugih putnika učinili su da se ovo putovanje isplati za mene. Iako to nije bilo visoko-energetsko iskustvo, nikada neću zaboraviti priče divnih domaćina ili kako je cijeli voz postao oduševljen tražeći legendarnu američku pticu ispred naših prozora.