20 solo putovanja u 2020.: Putovao sam solo tokom COVID-19

Video: 20 solo putovanja u 2020.: Putovao sam solo tokom COVID-19

Video: Беслан. Помни / Beslan. Remember (english & español subs) 2024, Maj
Anonim
turistička Mlada žena koja nosi medicinsku masku

Slavimo radost solo putovanja. Dozvolite nam da inspirišemo vašu sledeću avanturu sa karakteristikama o tome zašto je 2021. najbolja godina za solo putovanje i kako samo putovanje zapravo može doneti neverovatne pogodnosti. Zatim pročitajte lične karakteristike pisaca koji su sami proputovali svijet, od pješačenja Appalachian Trail-om, do vožnje rolerkoastima i pronalaženja sebe dok otkrivate nova mjesta. Bez obzira da li ste krenuli na solo putovanje ili razmišljate o tome, saznajte zašto bi jedno putovanje trebalo biti na vašoj listi.

U godini u kojoj su "socijalno distanciranje" i "šest stopa odvojeno" postale neke od naših najčešće korištenih fraza, čini se da je solo putovanje bilo jedan od jedinih načina da se izliječi želja za lutanjima, a da se pritom poštuju smjernice CDC-a. Zaista nas je zanimalo kako izgleda solo putovanja usred pandemije, pa smo direktno pitali naše čitaoce: Da li je neko od vas išao na solo putovanje prošle godine? I kako je bilo?

Ispostavilo se da jesu! Nakon što smo poslali anketu našim čitateljima putem našeg dnevnog biltena, našim kolegama u Dotdash-u, i dijeljenjem na našim ličnim Instagram pričama, dobili smo više od 60 odgovora od ljudi koji su putovali sami - ili možda s krznenim pratiocem - u zadnjigodina.

Neki ljudi planirali su svoje putovanje početkom 2020., neposredno prije nego što je "COVID-19" postao poznata riječ, a svijet kakav smo poznavali počeo da se gasi. Drugima je bio potreban odmor od stvarnosti nakon što su izgubili posao ili članove porodice zbog globalne pandemije. Čak je nekoliko neustrašivih putnika krenulo na putovanja po zemlji kako bi upoznali novog člana porodice. Dok je većina ostala na državnoj strani, nekoliko se diglo u nebo i otišlo u inostranstvo.

Od smiješnih anegdota do dirljivih, inspirativnih priča, čitajte dalje za 20 priča o iskustvima solo putovanja u 2020. Odgovori su uređeni radi dužine i jasnoće.

Wing, 41, Connecticut

Išao sam na solo putovanje od Connecticuta do Mainea i Nacionalnog parka Acadia. U vrijeme mog putovanja, bio sam u izolaciji više od šest mjeseci. Bio sam nestrpljiv da izađem i da ponovo budem na putu. Rekao sam svojim bliskim prijateljima o putovanju iz sigurnosnih razloga. Iako ovo nije bio moj prvi solo izlet, ovo je bio prvi put da sam išla sama na planinarenje. Prenoćio sam u Portlandu na putu do tamo i povratku i odsjeo u motelu u Bar Harboru dok sam bio u Acadiji. Također bih rekao da je ovo bila degustacija rolade od jastoga i obilazak svjetionika - jer wheninmaine. Takođe sam bio svedok neverovatnog izlaska sunca na planini Cadillac i zalaska sunca u svetioniku Bass Harbor Head. Pješačenje je ponekad bilo izazovno, ali pogled je bio koristan. Jednog dana je pljuštalo tokom mog planinarenja, ali iskustvo je ipak bilo vrijedno toga.

Wat Xieng Thong (Zlatni gradski hram) u Luang Prabangu, Laos. XiengThong hram je jedan od najvažnijih laoskih manastira

Holly, 64, San Diego, California

Počeo sam put u Mjanmaru sa svojom kćerkom. Morala je da se vrati kući zbog posla, pa sam nastavio sam u Luang Prabang, Laos. Slučajno sam stigao tamo 17. marta 2020. baš kada su vijesti o pandemiji zavladale i svijet je počeo da se zatvara.

Dok su ljudi bježali u svoje domovine, prihvatio sam nedostatak gužve i mogao sam vidjeti i učiniti čak i više nego što sam se nadao. Mogao sam posjetiti lokacije i restorane bez gužve i čekanja. Uživam u učenju historije regije iz perspektive lokalnog stanovništva, pa sam dva dana imao vodiča koji me vodio u cjelodnevnu šetnju džunglom i na istorijske turističke destinacije. Vodič je unaprijed dogovoren preko moje turističke agencije u San Diegu.

Odsjeo sam u Sofitel Luang Prabangu, što je bilo divno! Znajući da sam sama, osoblje me je držalo na oku kako bi se osiguralo da sam siguran i da se uvijek vraćam iz svojih avantura. Potrudili su se da se osjećam kao kod kuće i zbrinut.

Jedini problem koji sam imao bio je povratak leta za SAD kada je moj prvobitni let otkazan. Zbog iznenadne eskalacije pandemije, nisam mogao doći do aviokompanija da me pomjere. Satima na čekanju u Laosu nije bila opcija - morala sam da moja kćerka, koja se vratila u SAD, kontaktira aviokompanije u moje ime. Trebalo joj je skoro osam sati na čekanju prije nego što je stigla do agenta i mogla je odgoditi moj let. Lekcija koju sam ovdje naučio je uvijek imati kontakt u svojoj zemlji koji može uskočitipomozi ako je potrebno.

Bio sam posljednja osoba koja je napustila hotel nakon što je čekala da dobijem let nazad za SAD. Osoblje me nikada nije učinilo da se osjećam kao da sam teret i poštovalo je sve moje unaprijed plaćene aktivnosti. Dali su mi maske i sredstvo za dezinfekciju ruku prije nego što sam otišao na aerodrom. Osjećao sam se vrlo sigurno i zaštićeno od virusa dok sam bio u Aziji, što nije bio slučaj kada sam se vratio u SAD

Putovati samostalno tokom pandemije je zapravo bilo sjajno iskustvo. Svidjela mi se fleksibilnost koju mi je dala i vrijeme da cijenim stranice vlastitim tempom. Tajming i sposobnost da imam grad za sebe bilo je iskustvo koje se dešava jednom u životu. Siguran sam da je ovo bio samo prvi moj solo odmor.

National Geographic Orion, kanal Lemaire, Antarktik

Alex, 63, Calgary, Kanada

Imao sam sreću da obavim sva svoja putovanja u februaru 2020. prije nego što se svijet zatvorio. Otišao sam na Antarktik i kombinovao to sa putovanjem u Argentinu i Kolumbiju. Dio na Antarktiku bio je sa Lindbladom na ekspedicijskom brodu National Geographica, i bilo je to nevjerovatno iskustvo. Odsjeo sam u butik hotelima u Buenos Airesu i Kartageni i u prekrasnoj estanciji nekoliko sati izvan Buenos Airesa.

Zbog COVID-19, ispitivao nas je Lindblad prije početka putovanja i ponovo na brodu od strane brodskog doktora prije napuštanja luke u Ushuaii. Ali pitanja su bila fokusirana na putovanje u Kinu i kontakt sa ljudima koji su bili u Kini. Nakon što smo se ukrcali, nismo imali kontakt ni sa kim s broda (osim pingvina) 10 dana. Imali smoplanirao je odbaciti poštu i neke biopsije kitova ubica koje je napravilo nekoliko istraživača kitova u američkoj istraživačkoj stanici u McMurdou, ali ljudi na stanici su rekli da ne žele da itko s broda dođe na stanicu. Tako da je isporuka obavljena na vodi prelaskom sa jednog našeg Zodijaka na jedan od njihovih.

Bilo je to putovanje sa spiskom stvari koje sam nameravao da obavim sa svojom ženom. Nažalost, umrla je godinu dana ranije, pa sam osjećao da ovo radim za oboje. Puno smo putovali u godinama nakon što joj je dijagnosticiran rak, tako da je bilo jako teško ne imati moju drugaricu sa mnom na ovom putovanju. Definitivno je bila sa mnom duhom.

Madeline, San Diego, Kalifornija

Bio sam nezaposlen i osjećao sam se prinuđenim da pomognem promijeniti mjesta u senatu u Georgiji. Imao sam nešto novca u svojoj ušteđevini i vrlo ljubazan gospodin, kojeg sam upoznao u San Diegu na malom skupu povodom pobjede Biden/Harris, ljubazno mi je besplatno ponudio svoju porodičnu kuću u Augusti. Nisam putovao tokom COVID-19, tako da sam se veoma bojao ulaska u avion, pa čak i odlaska na aerodrom, ali znao sam da moram na ovo istorijsko putovanje.

Dobrovoljno sam dao svoje vrijeme, pokucao na 1000 vrata i imao smislene razgovore o sistemskom rasizmu, biračkim pravima, demokratiji i važnosti glasanja. Nikada neću zaboraviti svoj put u Gruziju i iskazanu ljubaznost prema meni. Otišao sam u raznolika naselja, uglavnom u zajednicama obojenih boja, i osjećao sam se dobrodošlo i dobio toliko "Bless your hearts" jer sam odlučio doći u Georgiju iz San Diega. Svakiglasanje je bitno! Crnci, mladi, stariji, siromašni i marginalizirani - njihovi glasovi su važni, i želio sam se uvjeriti da oni koriste svoj glas kao svoj glas!

South Beach u Majamiju sa belim peskom, čistim tirkiznim morem i plavim nebom,

Micha, 43, New York, New York

Imao sam kredite za putovanja jer su svi moji planovi za 2020. otkazani zbog COVID-19. Odlučio sam u zadnji čas da uradim nešto za rođendan i odem u Majami. Obično putujem sa grupom i volim noćni život, ali zbog COVID-19 nisam želio da putujem sa svojom ekipom. Trebalo mi je vrijeme sam. Izgubio sam svoju voljenu baku, vjerovatno zbog COVID-19, i mjesecima sam čekao njenu umrlicu. Prijatelji su mi umrli, a veze su prestale. Prolazio sam kroz to. Da ne spominjem prije nego što se Rona pojavila, izgubio sam majku, baku po ocu, tetku, zeta i tri bliska prijatelja.

Umalo sam otkazao. Poznavao sam nekoliko ljudi koji su putovali i bili su u redu, tako da sam se u suštini nagovorio na to. Sve dok nije došlo vrijeme da krenem na svoj voz. Otišao sam krajem septembra, i iako nije bila normalna gužva, bila je gužva. NYC je postavio smjernice, a Majami je izgledao kao besplatan za sve. I ova žurka je bila traumatizirana. Ali moj moto je bez obzira na sve, dobro ću se provesti. I jesam.

Ženeva, 52, New York, New York

Počelo je kao putovanje s djevojkom u Las Vegas, ali kada je nastupio COVID-19 i počela su ograničenja, svi su smatrali da je najbolje da otkažu svoje rezervacije. Ja sam svoje zadržao, nadajući se najboljem. By thekada sam stigao do datuma svog putovanja i sletio na svoje odredište, efekti gašenja su bili evidentni.

Većinu vremena proveo sam u hotelskoj sobi, gledajući dvije reklame koje su se stalno emitovale o pranju ruku i izbjegavanju kontakta. Izašao sam, ali su sve firme bile zatvorene. Nadao sam se da ću vidjeti predstavu, ali je i ona otkazana. Šetao sam neplodnim ulicama Las Vegasa, poznatim kao "The Strip", ali je više ličilo na "Ja sam legenda."

Rekao sam svojoj porodici o svom putovanju-putovao sam na timeshare vlasništvo moje tetke-i oni su shvatili da idem uprkos otkazivanjima mojih prijatelja i poželjeli su mi dobro. Moja porodica zna da nikada ne odustajem od mogućnosti putovanja. Letio sam samo nekoliko sedmica nakon 11. septembra. Bio sam jedan od posljednjih koji je napustio Ft. Loderdejl kada je uragan Džordž umalo odneo moje odmaralište i okolnu plažu. Završio sam svoj 50. rođendan u Meksiku nakon što sam pokidao sva četiri mišića desnog koljena. Poštujem povremeno prirodno odbijanje i pružam donekle oprezan optimizam u suočavanju sa nedaćama. I da, podijelio sam slike na Facebooku mog zadivljujućeg pogleda na Strip iz moje hotelske sobe.

Karen, 52, St. Louis, Missouri

Otišla sam u malu kolibu kroz Getaway sa svojim mlađim psom. Nema TV. Bez ometanja. Samo vrijeme na otvorenom, planinarenje, sjedenje uz logorsku vatru, čitanje i uživanje daleko od svega toga. Mala kabina je bila jednostavna, ali je imala sve što mi je trebalo i ništa što nisam. Bilo je savršeno, i jedva čekam da idem ponovo.

Storm King Art Center, Mountainville, New York,

Kelly, 38, New York, New York

Želeo sam da istražim druge delove države Njujork pored kojih sam prošao stotine puta, ali nisam imao vremena da odem tamo. Zbog COVID-19, u oktobru mi je ostalo još nekoliko dana godišnjeg odmora, pa sam uzeo odmor. Rekao sam nekoliko ljudi – volim da putujem solo, ali kao slobodna žena, mislim da je važno podijeliti s barem jednom osobom gdje ćete biti iz sigurnosnih razloga. Jednostavno nikad ne znaš.

Proveo sam pet dana i četiri noći u Beaconu, New York, ljupkom, svojevrsnom hipsterskom gradu na rijeci Hudson. Išao sam na planinarenje po obližnjem Cold Springu, jeo u nekoliko ukusnih restorana i kafića, otišao u tri pivare, posjetio muzej umjetnosti Dia Beacon, otišao u vinariju Benmarl (prelijepo mjesto čak i po kišnom danu) i završio svoj boravak sa posjeta Storm King Art Center-mjestu koje sam umirao od želje da posjetim godinama.

Država New York je zapravo bila malo manje restriktivna u odnosu na New York City. Trpezarija u zatvorenom je bila otvorena većim kapacitetom – zapravo sam mogao sjediti u baru po prvi put od marta 2020. Također mislim da je COVID-19 utjecao na moju politiku iznajmljivanja Airbnb-a – morao sam se obavezati na boravak od četiri noći kada je inače bio uobičajen Upravo bih planirao da ostanem za vikend.

Na kraju, drago mi je što sam imao dodatnog vremena jer sam bio prijatno iznenađen koliko je bilo posla u Beaconu, a ne bih rekao da su ograničenja COVID-19 naškodila mom putovanju. Zapravo mi se sviđa činjenica da je u Dia i Storm Kingu bio ograničen kapacitet da se izbjegne gužva - možemo li se zadržatito zauvijek?

Zalazak sunca u planini Moran, Snake River, Tetons, Oxbow Bend, rana jesen

Dana, 26 godina, Washington, D. C

Moj brat i njegova žena žive u južnoj Kaliforniji i dobili su svoje prvo dijete tokom ljeta. Umirala sam od želje da upoznam svog nećaka! Imao sam nekoliko sedmica odmora između poslova i oduvijek sam sanjao o tome da mjesec dana idem rancem kroz Evropu. To nije bila opcija s COVID-19, naravno, pa sam krenuo kroz neke američke nacionalne parkove. Planirao sam da odletim do jezera Tahoe i krenem na dvonedeljno društveno udaljeno putovanje kroz Yosemite, Sijera Nevadu, Nacionalni park Sequoia i završiti u južnoj Kaliforniji.

Ali to je bilo u septembru, i Zapadna obala je bila u plamenu, a država Kalifornija je manje-više zatvorena. Sa 48 sati do leta, ponovo sam isplanirao i preusmjerio cijelo putovanje da se vozim na istok kroz Nevadu, Utah, Wyoming i Colorado - i bilo je epsko. Video sam kako stabla jasike postaju jarko žuta u Nacionalnom parku Great Basin. Video sam stotine bizona u Yellowstoneu. Pritisnuo sam kočnice da ne udarim losa koji prelazi cestu u Nacionalnoj šumi Wasatch. Gledao sam zalazak sunca na Grand Tetonsu nakon nevjerovatnog dnevnog pješačenja od 12 milja. Kampovao sam i spavao u svom autu i kuvao većinu hrane da bih izbegao ljude. Da vidim svog nećaka, ovo je bio dogovor.

Veliko finale mog putovanja bilo je u Vail, Colorado, gdje sam se ponovo sastao sa svojim bratom nakon što ga nisam vidio 10 mjeseci zbog pandemije - i konačno sam upoznao svog dvomjesečnog nećaka! Vidjevši porodicu i odlazak na planinarenje svaki dan činilo je vožnju 2700 milja SOisplati se.

Erika, 48, Atlanta, Georgia

Svake godine za moj rođendan idemo na skijanje-ali ako ne možemo, muž me odveze na aerodrom na vikend. Ne znam kuda idem dok ne stignem na aerodrom, pa pakujem super lagano. Uzimam ono što mi treba dok postoji dio mog rođendanskog poklona. Ove godine me poslao u Filadelfiju za vikend. Bilo je odlično. Spavao sam, Netflixed, kupovao i jeo u svakom vegetarijanskom restoranu u koji sam mogao ući u Filadelfiji.

Rob, 35, Dallas, Texas

Otpušten sam s posla zbog COVID-19 i trebao mi je odmor od stvarnog svijeta. Odletio sam u Portland, Oregon, zatim uzeo iznajmljeni automobil i odvezao se do obale Oregona. Kampirao sam u nekoliko različitih kampova i svake večeri kuhao večeru pod noćnim nebom uz vatru na plaži. Volio sam probati svježu ribu i ostrige na lokalnim tržnicama. Bilo je preko potrebno. Volio sam planinariti nevjerovatnim stazama širom Oregona i zaista sam mogao vidjeti ljepotu Amerike.

Glavni zagrebački trg i katedrala iz zraka, Hrvatska

Anonimno

Imam bolove ako ne mogu putovati u Evropu svake godine. Tako sam otišao u Hrvatsku, konkretno Zagreb i Split. Otišao sam tamo jer su dozvolili američkim turistima. Morao sam imati negativan test u roku od dva dana. Zagreb je bio nevjerojatno zdrav razum u pogledu ograničenja COVID-19. Hrvatska tada nije bila tako visoko na mojoj listi, ali sada je. Svidjelo mi se i planiram da se vratim i istražim više-ali nikome nisam rekao-želim to zadržati u tajnosti.

Dawn, 38, Tallahassee, Florida

Nakon preseljenja na Floridu aprije nekoliko godina, još uvijek postoji mnogo mjesta koja sam tek trebao istražiti. S obzirom da su međunarodna putovanja isključena, mislio sam da bi putovanje blizu kuće da vidim novi grad bio odličan plan. Sveti Augustin je udaljen samo nekoliko sati i činilo se kao dobar izbor za dugo vikend putovanje.

Odsjeo sam u Airbnb-u s beskontaktnom prijavom i odjavom oko 15 minuta izvan grada. Mogao sam ostati u gradu, ali sam htio biti na vodi. Mjesto na kojem sam boravio imalo je zadivljujući pogled sa balkona i spavaće sobe; bio je ušuškan u šumi i tako tih, savršen za punjenje nakon naporne sedmice na poslu. Vrijedilo se voziti do istorijskog centra grada. U gradu sam istražio sve istorijske znamenitosti, obavio kupovinu i posjetio muzeje. Trudio sam se da budem što je moguće sigurniji – uvijek sam birao sjedenje na otvorenom u restoranima, a većina povijesnih mjesta bila je na otvorenom.

Žena koja fotografiše most Golden Gate u blizini zalaska sunca

Carolyn, 36, Iowa

Zaglavio sam pet mjeseci u SAD-u zbog COVID-a nakon što sam se trebao preseliti u Australiju zbog posla, a moja mačka je umrla.

Tako sam uzeo Amtrak California Zephyr voz od Iowe do San Francisca! Nikada ne bih pomislio na takvu vrstu putovanja, ali zbog COVID-a nisam želio letjeti. Amtrak je u to vrijeme imao ograničenja kapaciteta 50 posto, ali moj voz je bio popunjen samo 30 posto. Bilo je fantastično - dobio sam Roomette, tako da sam imao svoj prostor, mogao sam da legnem da spavam tokom dve noći dok sam bio u vozu, svi moji obroci su bili uključeni, a pejzaž je bio NEVEROVATAN kroz Colorado, Utah,Nevada i Sjeverna Kalifornija. Najbolji dio je bio da nema razloga za brigu kada ste u vozu - samo se opustite, opustite i uživate u vožnji! slowtravel.

Proveo sam dva i po dana u San Franciscu. Hoteli u Kaliforniji bili su sa 25 posto kapaciteta, pa sam odsjeo u Hajatu u blizini Fisherman's Wharfa. Upravo sam naručio Doordash u SF za večeru i jeo na terasi-društveno distanciran-za ručak. Prvog dana sam krenuo u obilazak grada koji je uključivao putovanje preko mosta Golden Gate do Sausalita i do šume Muir da prošetam sekvojom. Turističkoj kompaniji je bio toliko potreban posao da su mi dali privatni obilazak po cijeni grupne turneje. Drugog dana lutao sam Fisherman's Wharfom, iznajmio bicikl i vozio se kroz Golden Gate Park do Ocean Beacha.

Privatna soba u vozu, ograničenja kapaciteta i sveukupni zahtjevi za maskom učinili su me dovoljno udobnim da krenem na put. Moja očekivanja nisu bila velika za putovanje tokom COVID-19, ali sam bio prijatno iznenađen i preporučio sam ga tolikom broju ljudi.

Danielle, 29, Philadelphia, Pennsylvania

Živim u Filadelfiji, koja ima jednu od najviših stopa u zemlji. Živim sam u malom stanu, imam visokorizične članove porodice sa kojima nisam mogao da rizikujem da ostanem, bio sam samac, a većina mojih prijatelja je preduzimala mere predostrožnosti – tako da sam bila veoma usamljena i depresivna što sam stalno bila sama.

U vrijeme mog putovanja, volontirao sam u Indiani mjesec dana u hostelu kada je moja pozicija ranije završila. Pošto nisam morao da budem kući još mesec dana, iskoristio sam to i videodio SAD-a u kojem nikad nisam bio. Otišao sam u severozapadni Tennessee, zatim dole u Chattanooga, Red River Gorge u Kentuckyju (dva puta), Louisville i Nacionalni park Mammoth Cave. Također sam sjedio tri konja i dva psa na farmi u Kentuckyju i proveo nekoliko noći u Indianapolisu i Morgantownu, WV.

Odabrao sam mjesta koja imaju pristojna planinarenja i aktivnosti na otvorenom. Osim Indijanapolisa, izbjegavao sam velike gradove. Također sam se držao područja s niskim stopama COVID-19 i bio sam spreman promijeniti destinaciju ako slučajevi porastu u području u kojem sam se nalazio. Kada nisam sjedio u kući, boravio sam na Airbnbs-u koji je imao ograničen kontakt s drugima (iako jesam boravak u privatnim sobama u hostelima u Indianapolisu i Red River Gorge). Imao sam dosta vremena za vožnju i planinarenje da uživam i razmišljam šta je sledeće za mene, jer sam bio na raskrsnici.

Ne želim da budem sebičan i da dam virus nekome od nepromišljenosti, pa sam malo oklijevao oko svoje avanture. Odlučio sam da preduzmem veoma opsežne mere predostrožnosti – uglavnom nisam išao u restorane ili barove, spremao sam se samo da pumpam gas, dostavljam namirnice, koristio sam flaše sa dezinfekcijom itd. Ostao sam aktivan i bio sam mnogo zdraviji od mene bio sam u mom stanu. Takođe nisam dobio COVID-19. Ne žalim.

Podijelio sam dio svog putovanja na društvenim mrežama, jer sam nezavisni turistički agent i želim da ljudi znaju da je moguće putovati za vrijeme COVID-19 odgovorno. Vidio sam prijatelja u Indijanapolisu, ali bilo mi je nepoštovanje i neodgovornost spominjati to. Rekao sam nekim prijateljima i porodici o svomputovanje, ali putovanja su trenutno (razumljivo) za mnoge osjetljiva tema, pa sam se trudio da se time ne hvalim i ne objavljujem previše na internetu. Imao sam nekoliko ljudi koji su komentarisali, ali ljudi su uglavnom bili relativno pozitivni o mom putovanju.

Zach, 36, Reno, Nevada

Otišao sam u Escalante, Utah, da pješačim novim stazama i posjetim neotkrivena (za mene) blaga u jednom od najvećih spomenika nacije. Pješačio sam do Zlatne katedrale i divio se ovoj oazi u pustinji, prikladno nazvanom mjestu za obožavanje samoće i veličanstvenosti prirode. Uzeo sam svog psa Maxa i pješačio oko kanjona s autoputa 12 iznad vodopada Calf Creek, kao i izišao na pogled na rijeku Escalante. Proputovao sam više puteva i staza, ali neke stvari će mi ostati samo u sjećanju.

Sigurno sam posjetio prijatelja u Escalanteu, ali nisam podijelio svoje putovanje na društvenim mrežama. Morao sam da kažem svom poslodavcu da dobijem odobrenje za slobodno vreme, i rekao sam ljudima naknadno, ali to nije bilo nešto što sam emitovao u to vreme. Nosio sam maske po potrebi i distancirao kada je bilo potrebno; inače, nisam osjećao da bilo koji dio mog putovanja predstavlja rizik za druge.

Majka crna medvjed traži svoje mladunčad dok šeta stazom Wonderland unutar Nacionalnog parka Mount Rainier

Lori, 57 godina, Massachusetts

U dobi od 56 godina, nakon što je moj 26-godišnji brak završio razvodom, otkrio sam ljubav prema kampovanju, planinarenju i nacionalnim i državnim parkovima.

Sa mojim zakupom u Bellinghamu, Washington, 30. septembra, napustio sam državu i vratio se u Massachusetts. Pošto me je pandemija sprečavala da viđam ljude (a želeo sam da izbegnem zimsko vreme u Masačusetsu), odlučio sam da uzmem šest meseci da vozim kros i bilo je neverovatno!

Bio sam nov u planinarenju i pješačio sam u Nacionalnom parku Crater Lake, Lake Tahoe, Joshua Tree National Park, Zion, Grand Canyon. i mnogi državni parkovi. Nevjerojatan početak putovanja bilo je vidjeti mamu medvjedića i njena dva mladunčeta tokom planinarenja u Nacionalnom parku Mount Rainier. Sve sam i po prvi put u životu, nisam rezervisao više od pet dana unaprijed. Takođe sam po prvi put išao na kampovanje autom i šatorima, i boravio u neverovatnim kampovima na obali mora i u šumama Redwood.

Ja sam osoba na otvorenom i rijetko me zanimaju trgovine, restorani, muzeji i zatvoreni prostori općenito. Vani je bilo najsigurnije mjesto i svidjelo mi se.

Anonimno, 70-e, Indijana

Trebao sam da odletim u Kolorado u aprilu da vidim svog novog unuka, ali je COVID-19 eksplodirao i zatvorio naš svijet.

Prošlog avgusta, napravio sam dvodnevno putovanje od Indijane do Kolorada dugo od 1500 milja da konačno vidim svog unuka i, naravno, njegove roditelje. Putovao sam mnogo puta sa rodbinom ili psom, ali 2020. sam bio potpuno sam.

Zbog COVID-19, nisam znao koliko će hotela, benzinskih pumpi, odmorišta i restorana biti otvoreno. U prošlosti sam vozio dok nisam bio spreman da prenoćim, ali da izbjegnem bilo kakva neugodna iznenađenja, rezervisao sam motel u zapadnoj Oklahomi.

Pandemija je ograničila moju aktivnost na putovanju. Nisam trošio vrijeme tražećiokolo po turističkim radnjama kao što sam ja obično radio. Bio sam posebno oprezan u svojoj hotelskoj sobi, brišući mjesta koja bih dodirivao. Uzeo sam svoj jastuk da ga koristim u hotelu i ujutro sam ga stavio u kesu za veš da ga operem pre ponovne upotrebe. Obično na putu doručkujem u hotelskom restoranu, ali to nije bila opcija. Obezbedili su kafu i prethodno umotana peciva za doručak, koja nisu bila ukusna.

Ali kada sam stigao u Kolorado, bio sam sretan što sam provodio vrijeme upoznajući se sa svojim unukom.

Seattle Skyline i Space Needle

Wendy, 53 Tennessee

Bila sam medicinska sestra na NICU 32 godine, pa sam pobjegla, ako hoćete, prvenstveno da pobjegnem iz bolničkog okruženja.

Moj prvi let me odveo od Memphisa do San Francisca. Ostao sam nekoliko noći u San Franciscu. Moja omiljena avantura bila je unaprijed rezerviran obilazak grada s prikolicom. Bilo je fantastično! Odatle sam odletio u Palm Springs da vidim svog nećaka (koji je medicinska sestra na intenzivnoj nezi). Nakon nekoliko dana s njim, odletio sam u Seattle na pet noći (Pike Place Market je omiljen!). Takođe sam rezervisao Kenmore vazdušni obilazak planine Rainier i drugih planinskih lanaca. Pilot je nakrivio krila kada smo zaokružili vrh. Takođe sam rezervisao dvosatno noćno okretanje u salonu Space Needle sa pićima i predjelima! Nisam mogao da uđem u utakmicu Seahawksa zbog COVID-19, ali sam imao pogled orlovskog oka na stadion sa rotirajuće Space Needle.

Theresa, 62, Saratoga Springs, New York

S obzirom da su se lokalna područja počela ponovo otvarati, morao sam pobjeći. Hteo sam i da skrenem pažnjuu moje "sopstveno dvorište". Pisanje priča o putovanjima širi ljubav na mjesta oko mene, i osjećam da je to važno - posebno sada.

Putovao sam u grad udaljen dva sata od mene. Odsjeo sam u prekrasnoj istorijskoj gostionici i lutao oko vodopada u okolini. Udisanje svježeg zraka - i mogućnost da ostanete društveno distancirani - bilo je prilično olakšanje. Krenuo sam u privatni obilazak muzeja koji nije bio otvoren i uživao u nevjerovatnom umjetničkom prostoru na otvorenom. Bio sam nervozan, sigurno - ali i impresioniran svim sigurnosnim mjerama koje sam poduzeo gdje god sam putovao tih nekoliko dana.