Savjeti za ublažavanje stresa kada vaše dijete putuje samo

Video: Savjeti za ublažavanje stresa kada vaše dijete putuje samo

Video: Ovo su činjenice o menopauzi koje morate znati 2024, Maj
Anonim
Ilustracija tekstualne poruke između mame i djeteta

Slavimo radost solo putovanja. Dozvolite nam da inspirišemo vašu sledeću avanturu sa karakteristikama o tome zašto je 2021. najbolja godina za solo putovanje i kako samo putovanje zapravo može doneti neverovatne pogodnosti. Zatim pročitajte lične karakteristike pisaca koji su sami proputovali svijet, od pješačenja Appalachian Trail-om, do vožnje rolerkoastima i pronalaženja sebe dok otkrivate nova mjesta. Bez obzira da li ste krenuli na solo putovanje ili razmišljate o tome, saznajte zašto bi jedno putovanje trebalo biti na vašoj listi.

Za mnoge roditelje, pomisao da njihovo dijete putuje samo – pogotovo po prvi put – izaziva složenu mješavinu emocija. Strah, anksioznost, uzbuđenje, ponos. Čak i iskusni putnici koji su sami istraživali svijet ne mogu a da ne brinu kada je vrijeme da njihova djeca putuju sami. Ali to ne mora biti tako. Kao tim profesionalaca za putovanja, roditelji tima TripSavvy imaju mnogo iskustva sa decom koja putuju samostalno – evo šta su imali da kažu o tome da ostanete mirni dok je vaše dete samo. (Prvi savjet je izbjegavanje gledanja "Taken" po svaku cijenu, vjerujte nam.)

Urednica Ellie Storck s njomroditelji

Dijeljenje moje lokacije daje mir mojim roditeljima putnicima

Obojica su moja roditelja zavoljela solo putovanja kroz epska putovanja po zemlji 1970-ih, što objašnjava zašto ih volim - 70-e, putovanja i moje roditelje - toliko puno.

„Moje prvo stvarno upečatljivo solo iskustvo bilo je 1975. godine, godinu dana nakon što sam završio srednju školu,” rekao je moj tata sa cerekom. “Uzeo sam godinu dana pauze i radio i radio razne stvari. I jedna od stvari koje sam uradio je da sam ušao u voz da pređem zemlju do San Franciska da posetim svoju sestru." Počevši od Njujorka, proveo je tri dana samostalno prelazeći zemlju. "Bilo je jako zabavno jer je tamo bilo je puno mladih ljudi u vozu i svi smo se nekako zbili u jedinicu. Preuzeli smo automobil za razgledanje, koji je bio na dva sprata, i seli na gornju palubu sa svim pogledima, i samo smo kampovali tamo – spavali tamo, jeli, družili se, puštali muziku.”

Prvo solo putovanje moje mame bilo je više nalik istraživanju divljeg zapada. „Nikada nisam putovala sama sve do koledža kada sam otišla u Windham u Putneyju u Vermontu“, rekla mi je. „Kada sam završio fakultet i preselio se kući u Anapolis, vozio sam se sa prijateljem kroz Kolorado i na jugozapad. Tu i tamo smo boravili kod prijatelja dok smo se vozili. Morali smo da se vozimo kroz pustinju noću, da se auto nije pregrejao.”

Iako imaju značajno iskustvo, kao žena koja sama putuje oko svijeta, ne čudi što su moji roditelji nervozni. „Nikad se nisam brinula da ćeš se dobro snaći u donošenju odluka“, rekla je moja mama,"već radije naleti na nekoga ko bi te iskoristio." Moj tata je imao slične brige a la "Taken" Liama Neesona: "Kao otac, zamišljao sam sve najgore scenarije. Ali znao sam da imam puno povjerenja u tebe, tako da nisam bio toliko zabrinut izvan uobičajenog stvari.”

On i ja smo se prisjetili kada smo shvatili kako da koristimo postavke dijeljenja lokacije na našim telefonima kada sam prije dvije godine putovao sam u Japan. Ta tehnologija im je učinila jednostavnim da znaju gdje sam u svakom trenutku, i bilo je prilično smiješno dobiti poruku od njega koja kaže: „Oh, vau, ti si u podnožju planine Fudži!“- Ellie Nan Storck, urednica hotela

Fotografija urednice Astrid Taran u djetinjstvu sa svojom majkom

Šaljem mami selfije sa svoje lokacije

Moja mama je bila plodan putnik tokom svojih dvadesetih godina, tako da me je uvijek ohrabrivala da putujem što je više moguće. Ali kada sam počeo da putujem solo, ona je definitivno imala rezerve. „Moram te moći kontaktirati u svakom trenutku“, sjećam se kako mi je rekla prije jednog od mojih prvih solo putovanja. „Zato odmah odgovorite na moje poruke.“Kao i mnogi roditelji, moja mama je stalno zabrinuta gdje se nalazim. Dodajte potencijalni faktor da sam u drugoj zemlji – a kamoli u zemlji u kojoj nisam govorio maternji jezik – i ona je bila više nego malo nervozna. Kada sam je pitao zašto joj treba stalna ažuriranja SMS poruka od mene, odgovorila je: "Da bih se uvjerila da si živ."

Godine 2005, 18-godišnja američka tinejdžerka Natalee Holloway nestala je na izletu u srednjoj školi u Arubi. Ne možete upaliti televiziju ili otvoriti novine i ne čuti o tome. U to vrijeme, i sam sam bio mlad tinejdžer i već sam bio teško ugrizen od putne bube. Nataleein nestanak i njegovo naknadno izvještavanje u međunarodnim vijestima bili su mračna sjena bačena na milione američkih tinejdžera. Sjećam se grupe roditelja koji su tog proljeća protestirali zbog putovanja u Italiju u srednjoj školi, uplašeni da ispuste svoju djecu iz vida. Prije nego što sam krenula na vikend putovanja s prijateljima, mama bi me zamolila da zapišem ime gdje ću odsjesti i natjerala me da obećam da ću se javiti odmah po dolasku.

Ovih dana stvari su se promijenile. Imam mobilni telefon, koji je stalno uz mene. „Digitalno doba ima svoje prednosti“, priznala je moja mama. Kada je 80-ih putovala Evropom, svake sedmice je pisala pisma kući, ostavljajući ih u konzulatu. “Poslala bih majci fotografije svih mjesta na kojima sam bila”, rekla je. Trebala mi je sekunda da shvatim da je mislila na fizičke fotografije. "Da bi ona znala da sam dobro." Danas sam u mogućnosti da svojoj mami pošaljem selfi sa svoje lokacije za nekoliko sekundi - nema potrebe da čekam da se fotografije razviju. To je najmanje što mogu učiniti da joj pružim mir. - Astrid Taran, viši urednik publike

Fotografija urednice Taylor McIntyre sa roditeljima

Redovno zakazani kontakt je obavezan za moje roditelje

Na svoje prvo solo putovanje krenuo sam odmah nakon fakulteta, gdje sam godinu dana sam išao kroz 30 različitih zemalja Evrope. To je bio prvi put da sam napustio zemlju, osim brzog putovanjaKanada sa mojim prijateljem. Prije puta, sjećam se da su moji roditelji bili vidno nervozni, ali su pokušavali da navuku hrabro lice koje bi se često slomilo dok sam skakao iz jedne zemlje u drugu.

"Bili smo nervozni i uplašeni cijelo vrijeme," rekla je moja mama. Naravno, moj tata je spominjao "Taken" i kako, ako sam bio doveden u opasnost, on nije bio Liam Neeson. Pitao sam da li ne žele da idem na to putovanje. Moj tata je zastao. "Ne, ne. Uvek sam te odgajao da budeš nezavisan i da živiš svoje snove. Hteo sam da to uradiš," rekao je, "ali sam bio nervozan zbog tebe."

Čak i sada, i dalje su nervozni kada putujem, ali, po njima, to je roditeljska stvar i jednog dana ću razumjeti. “Kao roditelj, uvijek imate taj osjećaj. Čak i kada tvoj brat ode negde da se vozi, to je samo roditeljska stvar.”

Moja mama je rekla ono što joj je pomoglo da ostane na okupu tokom te godine čula sam se od mene, bilo da je to bio međugradski poziv ili objava na Facebooku. Njen savet za druge roditelje na njenom mestu? “Uvjerite se da imaju međunarodni telefonski plan i uspostavite redovno zakazane kontakte.” Što se tiče mog oca, njegove mudre riječi su bile: "Ne putuj sam. Nađi drugara." -Taylor McIntyre, vizuelni urednik

Fotografija urednice Sherri Gardner sa ocem

Uspostavljam kodne riječi u slučaju da trebam suptilno zatražiti pomoć

Slično kao i ja, moji roditelji su zabrinuti. Poput one vrste brige u kojoj, ako mi treba predugo da odgovorim na SMS ili propustim telefonski poziv bez prethodnog upozorenja, moji roditelji pretpostavljaju da sam nesposoban. Pa kad sam otišaoNa svom prvom samostalnom putovanju u Južnoj Koreji, morao sam da pošaljem svoj plan leta i hotelsku rezervaciju, kao i da ih zovem barem jednom dnevno, svaki dan. Čak i tada, mojim roditeljima, posebno mom tati, bilo je teško da se potpuno opuste dok se nisam vratio kući.

Iznenadila sam se kada sam saznala da je bio zabrinut čak i kada smo putovali zajedno. Kao odricanje od odgovornosti, priznao je da je "Taken" gledao na desetine puta u dvije godine između izlaska filma i našeg prvog međunarodnog putovanja i definitivno nije pomoglo to što smo išli u Pariz, gdje je film bio smješten. Dok je šetao ulicama Pariza, "ogledavao se oko sebe kao 'Niko mi neće ugrabiti bebu'.".

Kada su ga pitali koji savjet ima za zabrinute roditelje, on kaže "broj jedan je da iznesete svoje sigurne riječi kako bi djeca mogla obavijestiti svoje roditelje da nešto nije u redu, a da ne kažu direktno da nešto nije u redu. Također je važno da razumiju zašto žele da idu tamo gdje žele." Ta želja za razumevanjem se manifestovala kao intenzivna ispitivanja o tome koje kvartove bih istraživala, da li sam istraživala stope kriminala, gde bih boravila, kako je tamo slobodnim ženama, šta bih uradila da izgubim pasoš i tako dalje, i tako dalje. Bilo je to frustrirajuće za mene, ali ovi razgovori su ga uvjeravali da sam obavio dužnu pažnju.

Ali njegov najvažniji savjet za smirivanje roditeljske anksioznosti? „Pruži im iskustva dok budu mlađi. Mislim da ne bih mogao preživjeti tvoj odlazak u Koreju da nismo obavili Pariz i da tinije otišao na Kubu niti studirao u Londonu. Svako pojedinačno putovanje na putu gradi iskustvo koje možete iskoristiti kada krenete na sljedeće. -Sherri Gardner, pomoćnik urednika

Fotografija urednice Laure Ratliff kao djeteta sa ocem

Moji roditelji se više plaše moje svakodnevice-Idi figura

Kada sam prvi put htio pitati roditelje o njihovom mišljenju o ovoj priči, nisam ih mogao dobiti tri dana. Možda je nekima čudno, ali meni je ovo bilo sasvim normalno.

Vidite, prije skoro dvije godine, moji roditelji su se povukli, prodali svoju kuću u predgrađu u Dalasu i kupili 37' RV koji će postati njihov novi dom. Od tada su obilazili zemlju, retko provodeći više od nedelju ili dve na jednom mestu, osim tokom vrhunca pandemije, gde su ostali smešteni u Santa Feu, Novi Meksiko.

Možda su njihova putovanja uglavnom van mreže jednostavno način da mi uzvrate za jet-setting tokom mojih kasnih tinejdžerskih i 20-ih godina? Nije tako, rekao je moj tata. „Iskreno, najviše sam se brinuo za tebe kada si se preselio u Njujork“, priznao je. Taj potez – koji se dogodio prije više od jedne decenije – pratilo je više od 400.000 milja putovanja, uglavnom solo, što im očito nije nimalo smetalo. (I, ne, on se više ne brine za moj život u Njujorku, iako brine o tome da vozim auto koji sam kupio prošle godine umesto da šetam ili vozim metroom.)

Jedini drugi put kada je priznao da se brine kada sam bio na putu? „Malo je otrcano“, rekao je, „ali kada ste otišli u Pariz kada ste imali 15 godina. Bilo je to nešto posle 11. septembra, i činilo se da je ceo svet pomalo u fluksu… Ali znao sam da ćeš otići i biti dobro. Malo je znao da sam čak i ja, hrabri, samozadovoljni tinejdžer, bio malo nervozan na tom putovanju također, ali naravno, ja to nikada ne bih priznala u to vrijeme. -Laura Ratliff, viši urednički direktor