Helikopterski obilazak Kauaija sa Jack Harter Helicopters

Video: Elon Musk: The future we're building -- and boring | TED 2024, Maj
Anonim
Na Pali obala iz zraka

Godinama sam želio ići na turneju helikopterom na Havajima. Konkretno, želio sam da krenem u obilazak Kauaʻija helikopterom, jer se veliki dio ostrva može vidjeti samo iz zraka.

Na prethodnom putovanju u Kauaʻi, moja supruga i ja smo zakazali 90-minutnu turneju iz "fotografskih snova" sa Jack Harter Helicopters, ali je naša turneja otkazana zbog loših vremenskih uslova. Bio sam, stoga, oduševljen kada sam konačno mogao kasnije da obiđem Kauaʻi sa kompanijom.

Zašto Jack Harter Helicopters? Sa 14 helikopterskih kompanija koje rade na Kauaʻiju, proveo sam svoje istraživanje u oblastima kao što su sigurnosna evidencija, zadovoljstvo kupaca, iskustvo kompanije i ponuda putovanja. Jack Harter Helicopters je bio pri vrhu liste u svakoj oblasti koju sam pregledao.

manawaiopuna pada iz helikoptera

Šta očekivati

Većina kompanija za helikopterske turneje na Kauaʻiju leti istim osnovnim jednosatnim obilaskom ostrva. Polijeću sa helidroma Lihue i lete u smjeru suprotnom od kazaljke na satu oko ostrva. Ostajući u unutrašnjosti preko južnog Kauaʻija i prolazeći preko doline Hanapepe, putnici će vidjeti vodopade Manawaiopuna (vodopad iz Jurskog parka) i letjeti kroz kanjon Waimea (Veliki kanjon Pacifika).

Iz kanjona Waimea letite do obale Nā Pali gdje ćete doživjeti najpoznatije morske litice na svijetu. Od Na Palija, tura leti duž sjeverne obale do zaljeva Hanalei gdje se kreće u unutrašnjost duž doline Hanalei do kratera planine Waiʻaleʻale, najvlažnijeg mjesta na svijetu.

Od planine Waiʻaleʻale obilazak se nastavlja na istok preko doline rijeke Wailua do vodopada Wailua i zatim nazad do heliodroma. Sat prolazi prebrzo.

Pažnja na detalje

Ono što čini razliku između odlične turneje i samo dobre turneje su mali detalji.

Jack Harter daje opsežan brifing prije leta koji daje pregled leta, sigurnosne upute, pravila za ukrcavanje i iskrcavanje. Oni se postaraju da vam bude prijatno ono što vas očekuje tokom leta.

Grupe se ukrcavaju i sjede po određenom redoslijedu i na određenim sjedištima unutar helikoptera kako bi se osigurala pravilna raspodjela težine. Naša grupa je letjela u Eurocopteru AStar koji ima pet putnika, jedan naprijed pored pilota i četiri preko na zadnjim sjedištima.

Prije poletanja helikoptera, zemaljska posada se uvjerava da svi sjede i vezani pojasevima u posjedu, te da su slušalice dostupne i rade.

Postavljanje raspoloženja za odličan let

Jack Harter Helicopters koristi odlične slušalice za smanjenje buke. Nećete čuti motor niti vrtenje noževa. Ono što ćete čuti je naracija pilota i pozadinska muzika posebno odabrana za svaki dio turneje.

Muzikazaista postavlja raspoloženje, bilo da se radi o temi iz "Jurassic Park" dok letite iznad vodopada Manawaiopuna ili o uzletjelim temama soundtracka do "Everesta" dok letite iznad kanjona Waimea.

Mali mikrofon je dostupan svakom putniku tako da možete razgovarati sa pilotom i postavljati pitanja. Naš pilot, Brian (Chris) Christensen, bio je sjajan. Bio je izuzetno poznavalac Kauaija i bio je sastavni dio ugodnog leta.

Nisam bio siguran šta da očekujem u smislu turbulencije. Realnost je bila da je let bio lakši od bilo kojeg aviona u kojem sam ikada bio. Ni jednom nisam imao osjećaj promjene visine ili brzine. Da nije bilo krajolika koji se stalno mijenja i činjenice da sam znao da sam u helikopteru, mogao sam sjediti u kinu i gledati IMAX film.

Koliko je važno gdje sjedite?

Neki kažu da u AStaru nema loših sjedišta. Sklon sam da se ne slažem, pogotovo ako je vaša namjera fotografija. Dva unutrašnja sedišta pozadi jednostavno ne bi radila ako je vaš cilj fotografisanje. S druge strane, dva sedišta na zadnjem prozoru su odlična za fotografisanje.

Naš pilot je bio veoma pažljiv da se pobrine da se za većinu lokacija okrene za 360 stepeni tako da isti pogledi budu dostupni svima. Na primjer, sjedio sam pored lijevog stražnjeg stakla i iako smo letjeli na sjever duž obale Na Pali, Chris je napravio dovoljno okreta da sam mogao vidjeti morske litice i obalu jednako dobro kao i osobu s moje krajnje desne strane.

Snimanje fotografija

Nepotrebnorecimo, bio sam potpuno oduševljen svojom helikopterskom turnejom sa Jack Harter Helicopters. Nadmašio je sva moja velika očekivanja i zaista me natjerao da iz zraka pogledam druga Havajska ostrva. Moj primarni cilj, osim uživanja u obilasku, bio je fotografiranje.

Fotografija sa am AStar nudi neke izazove. Ako vam je fotografija primarni cilj, možda biste željeli razmisliti o obilasku Jackovog aviona Hughes 500 za četiri putnika koji leti sa otvorenim vratima.

Naša etička politika

Kao što je uobičajeno u turističkoj industriji, piscu je omogućeno besplatno obilazak u svrhu pregleda helikoptera Jack Harter. Iako nije utjecao na ovu recenziju, About.com vjeruje u potpuno otkrivanje svih potencijalnih sukoba interesa. Za više informacija pogledajte našu etičku politiku.