15 Putnici govore o putovanju u zemlje koje nisu bezbedne za LGBTQ+ osobe

Video: 15 Putnici govore o putovanju u zemlje koje nisu bezbedne za LGBTQ+ osobe

Video: Deutsch lernen (A2): Ganzer Film auf Deutsch - "Nicos Weg" | Deutsch lernen mit Videos | Untertitel 2024, Maj
Anonim
Prekrasan mladi lezbijski par sa bijelim košuljama sa svježim kokosom u rukama šeta tropskom rajskom plažom, vjenčanje, medeni mjesec, putovanja, koncept odmora

Mesec je ponosa! Započinjemo ovaj radosni, sadržajni mjesec sa kolekcijom funkcija u potpunosti posvećenih LGBTQ+ putnicima. Pratite avanture gej pisca na Prideu širom svijeta; pročitajte o putovanju biseksualne žene u Gambiju da posjeti svoju nepokolebljivu religioznu porodicu; i čuti od putnika koji nije u skladu sa rodom o neočekivanim izazovima i trijumfima na putu. Zatim pronađite inspiraciju za vaša buduća putovanja uz naše vodiče do najboljih LGBTQ+ skrivenih dragulja u svakoj državi, nevjerovatnih lokacija nacionalnih parkova s LGBTQ+ istorijom i novog putničkog poduhvata glumca Jonathana Bennetta. Kako god da se probijete kroz funkcije, drago nam je da ste ovdje s nama da proslavimo ljepotu i važnost inkluzivnosti i zastupljenosti unutar prostora putovanja i šire.

Od maja 2021., postoji 69 zemalja sa zakonima koji kriminaliziraju homoseksualnost, pri čemu se posebni zakoni i težina kazne razlikuju od zemlje do zemlje. Na primjer, u Saudijskoj Arabiji, istospolni činovi (kako tumači šerijatski zakon) su kažnjivi smrtnom kaznom, dok je rodno izražavanje kažnjivobičevanje i zatvaranje. Singapur također ima kolonijalni zakon star 83 godine koji kriminalizira sporazumni seks između muškaraca, iako se zakon, odjeljak 377A, ne primjenjuje ovih dana. Dok je gradskoj turističkoj zajednici i medijima efektivno zabranjeno da promovišu homoseksualnost, putnici u grad-državu naći će živu LGBTQ+ scenu, sa događajima poput Pink Dot koji će zamijeniti ponos.

S obzirom na različite načine na koje se zakoni protiv LGBTQ+ provode širom svijeta, bili smo znatiželjni da saznamo šta članovi i saveznici LGBTQ+ zajednice misle o putovanju u zemlje s takvim zakonima. Dakle, pitali smo naše čitatelje: Jeste li ikada posjetili zemlju sa zakonima protiv LGBTQ+? Da li su zakoni zemlje uticali na vaše ponašanje, ako su uopšte uticali? A u koje zemlje nikada nećete putovati zbog njihovog anti-LGBTQ+ zakonodavstva?

Više od 40 LGBTQ+ čitalaca i saveznika odgovorilo je na našu anketu, dijeleći svoja iskustva u zemljama u rasponu od Jamajke i Moskve do čak i SAD-a. Čitajte dalje da čujete šta su imali da kažu. Odgovori su uređeni radi dužine i jasnoće.

Kristin, 35, New York, New York

Putovao sam i u Maroko i u Egipat. Budući da sam direktna biseksualna žena koja putuje sama ili sa prijateljima, njihovi anti-gej zakoni nisu direktno uticali na mene. Međutim, kao žena, obje zemlje su predstavile jedinstvene situacije u smislu mojih interakcija s lokalnim muškarcima (nošenje pune marame pomoglo je da se komentari nekih lokalnih muškaraca minimiziraju). Bio sam u Maroku dva puta i tamo sam se osjećao znatno sigurnije i dobrodošlo nego u Egiptu. Ons druge strane, Egipat se osjećao manje prijemčivim za moj spol, a kamoli za moju seksualnu orijentaciju, koju sam lako mogao sakriti (privilegija).

Iskreno, postoje dijelovi SAD u koje ne bih putovao (Zapadna Virdžinija, dijelovi Teksasa, regije na jugu) preko drugih dijelova svijeta. Barem u drugom dijelu svijeta, postoji čitava kultura, politički pejzaž, a možda čak i rigidni vjerski ili stoljetni sistem koji daje informacije o njihovom pogledu na LGBTQ+ zajednicu. U SAD-u dajem mnogo manje slobode ili prostora za ovu vrstu netolerancije.

Anonimno, 28, New York, New York

Putovao sam u zemlje sa zakonima protiv LGBTQ+, uključujući U. A. E. (više puta), Indonezija i Maroko. Osjećam se sigurnije putujući u U. A. E. nego, recimo, Jemen, isključivo na osnovu diplomatskih odnosa neke zemlje sa SAD-om, puno istražujem unaprijed. Čak iu ekstremno zapadnim zemljama ponosnim na LGBT+, poput Francuske, često koristim sajtove za iznajmljivanje kao što je misterbandb (preko Airbnb-a, VRBO) kako bih se slagao sa LGBT+ domaćinima. Nisam se osjećao nesigurno u ovdje navedenim zemljama, ali namjerno ne tražim gej život/aktivnosti kada putujem na ove destinacije. Više me zanima učenje o njihovoj kulturi i iskustvima – ne krivim građane za zakone njihove vlade (često zasnovane na religiji). Otkrio sam da su građani na terenu mnogo tolerantniji od onoga što vlada nalaže. Na primjer, jednom sam se u Dubaiju prijavio u hotel sa strejt prijateljem. Ne trepnuvši okom, hotelski konsijerž nas je pitao hoćemo lijedan krevet za dijeljenje ili dva - uprkos zvaničnom stavu zemlje i kriminalizaciji istospolnih veza.

Anonimno, 36, Kanada

Ne želim da podržavam ekonomije koje potiskuju ili kriminalizuju moje kolege queer ljude, ali takođe znam da sve vlade ne predstavljaju volju svog naroda. Komplikovano je. Uzimam u obzir zakone neke zemlje prije rezervacije, ali kao dio istraživanja kakvo je mjesto i šta tamo raditi. Bio sam na Trinidadu prije nego što je promijenio zakon, kao i u Singapuru. Kao bi, cis, prilično ženstvena žena, osjećala sam se prilično sigurno, ali sam promijenila svoje ponašanje kako bih osigurala da ne držim partnera za ruku ili da pokažem bilo kakvu javnu naklonost. Konkretno, u Singapuru je to bio pomak od načina na koji smo se mjesecima slobodno držali za ruke na Tajlandu. Ali imao sam mnogo sličnih iskustava u dijelovima SAD-a, čak i unutar iste države.

Anonimno

Kada putujem na mjesta (bilo da su to zemlje ili regije) koja su konzervativnija, naravno, moje ponašanje kao biseksualnog i trans muškog putnika se mijenja. Smanjujem određene aspekte sebe, pazim da me ne uhvate u određenim ponašanjima i pažljiviji sam ko je oko mene kada nisam u grupi prijatelja istomišljenika.

Kada su u pitanju zemlje koje su otvoreno protiv LGTBQ+, ja ih potpuno izbjegavam. Ali suptilnije diskriminatorna mjesta ponekad ugrizu putnika za guzicu svojom politikom, ako ne i zakonima. Nažalost, isključio sam značajne dijelove Bliskog istoka, Afrike i istočne Evrope zbog istorijske i nedavne diskriminacije protivLGBTQ+ osobe. I dok ću nastaviti da putujem unutar SAD-a, nažalost, mnoge države imaju slične zakone protiv LGTBQ+ (ili konkretno, anti-trans zakone) koji ih ne razlikuju baš od zemalja sa lošijom reputacijom.

Anonimno, 57, New York, New York

Više volim da ne posećujem zemlje koje kriminalizuju LGBTQ+ osobe. Znam kakav je osjećaj biti diskriminiran zbog seksualne orijentacije i radije se ne podvrgavam takvim situacijama. Također radije ne podržavam njihovu ekonomiju svojim dolarima od turizma, radije posjećujem destinacije gdje se osjećam dobrodošlo i ugodno. Bio sam u zemlji sa zakonima protiv LBTQ+ – zbog toga sam se osjećao vrlo nelagodno i nisam se mogao potpuno opustiti. Što je bila šteta jer je zemlja koju sam posjetio bila prelijepa. Kao Amerikanac, navikao sam da imam određena prava – uključujući pravo da budem svoj – za koja smatram da bi trebalo da budu osnovna ljudska prava. Stoga je zaista teško poželjeti posjetiti mjesto gdje se ne bih osjećao sigurno.

Colleen, 43, Metro područje New Yorka

Moje najstarije odraslo dijete nije binarno i neću ići negdje gdje bi se osjećalo nesigurno ili nepoželjno. Postoji toliko mnogo drugih prijatnih mesta na svetu. Iako nisam istraživao zakone neke zemlje otkako je moje dijete postalo nebinarno, učinit ću to prije nego rezerviram naše sljedeće putovanje.

Adam, 36, New York, New York

Bio sam na Jamajci i morao sam ostati tamo da bih se ukrcao na krstarenje po Kubi, ali sam definitivno imao rezervacije. Odlučili smo ostati u američkom lancu hotela - Hilton - kako bismo bili sigurni da nećemo bježatiu nevolji se prijaviti u sobu sa samo jednim francuskim krevetom. Općenito se ustručavam posjetiti zemlje sa zakonima protiv LGBTQ+ (i ne želim da se slažem s nekim mjestom ili da mijenjam planove ako kasnije saznam da ta zemlja nije gostoljubiva), ali bih mogao razmisliti o Maroku ako idemo sa velikom grupom i iznajmljujemo vlastitu kuću.

Colin, 27, Brooklyn, New York

Otvoren sam za putovanja u zemlje koje kriminaliziraju istopolne veze ili ograničavaju rodno izražavanje. Pretpostavljam da bi to što sam bijeli turista bio neka vrsta zaštite, iako sam možda naivan ili pogrešno razmišljam o tome. Ali lično ne mislim da bi moja sigurnost bila ugrožena ako bih putovao DL (npr. izbjegavao gej barove, šifriranu odjeću, PDA)

Tražio sam stavove prema homoseksualnosti prije nego što sam rezervirao putovanje u Vijetnam, Kambodžu i Tajland. Bio sam prilično siguran da su stvari otvorene na Tajlandu, ali sam znao manje o Kambodži i Vijetnamu prije rezervacije. Niko od njih ne kriminalizuje homoseksualnost, ali mislim da to ne bi uticalo na moju odluku da odem, čak i da jesu.

Nema nijedne zemlje koju ne bih posjetio zbog njihovih zakona protiv LGBTQ+. Veoma sam zainteresovan da posetim Egipat, Liban, Iran, Maleziju i Indoneziju uprkos njihovim zakonima. Definitivno bih prilagodio svoje ponašanje na putovanju na bilo koje od tih mjesta i klonio se rizičnih situacija.

Donna, 66, Firenca, Južna Karolina

Nisam gej, ali moja ćerka jeste. U znak solidarnosti s njom, trudim se da ne idem na mjesta za koja mislim da bi bila nepoželjna. Radije ne bih trošio svoj novac u zemlji koja to ne činidijelim moje vrijednosti ili diskriminiše ljude na bilo koji način.

Anonimno, 70, Kalifornija

Tražim LGBTQ+ zakone u zemljama prije nego što putujem tamo, i putovao sam u zemlje sa zakonima protiv LGBTQ+. Osjećao sam se sigurno. Našao sam veliku LGBTQ+ populaciju u svakoj zemlji. LGBTQ+ pojedinci tražili su načine da izvrše pritisak na svoje vlade da zaustave diskriminaciju. Otputovaću ponovo u Indoneziju iz posebnih i posebnih razloga. U pravilu izbjegavam druge anti-LGBTQ+ zemlje.

Cait, 34, Metro područje New Yorka

Moja supruga i ja smo putovali na mjesta gdje nije gej friendly. Obično prije pogledam zakone i uvjerim se da postoje područja u kojima ćemo bezbedno boraviti. Posebno smo tražili smeštaj koji je pečatirao Međunarodna asocijacija gej i lezbijskih putovanja i koji je odobrio TAG. Ili, putujemo sa strejt prijateljima. Ja sam žena koja više predstavlja muževnost, a moja žena je ženstvena, tako da smo sa mnom posebno queer par. Ali na prošlim putovanjima, držali smo PDA na nuli kad god nismo bili u našim LGBTQ+ odmaralištima ili lokacijama. Plašim se putovanja u mnoge zemlje u Africi, Bliskom istoku i Rusiji, ali vjerovatno ćemo opet putovati na Karibe iako znam da mnogi nisu prijateljski raspoloženi.

Robert, 55, Seattle, Washington

Otišla sam u Moskvu u proljeće 2014. na međunarodno takmičenje barmena. Rusija je upravo napala Ukrajinu, članovi benda Pussy Riot su upravo izašli iz zatvora, a Putin se žestoko obračunao sa LGBTQ+ osobama. Trojica novinara iz SAD-abili gej (dvojica su bili par) i obavještavali nas ostale kako smo se približavali datumu putovanja. Ne samo da bi morali da se pritaje, već bismo morali da pazimo na ono što pričamo okolo i o njima. Par se morao pobrinuti da osiguraju odvojene sobe. Drugi tip je planirao da nosi pojas duge kao mini-protest, ali mislim da sam odustao. Očigledno, javno iskazivanje naklonosti bilo je zabranjeno. Mogao sam reći da bi se jedan od momaka nekako napeo kada smo bili u blizini ruskih specijalnih policijskih snaga (koje, ironično, imaju veliki logo "OMOH" na poleđini jakni). Ja se lično nikada nisam osjećao. nesigurno, ali siguran sam da jesu na način na koji nisu morali provoditi mnogo vremena brinući se o većini vremena u N. Y. C. i San Francisko dugi niz godina (iako su sva trojica mnogo putovali, tako da je ovo vjerovatno bilo manje jedinstveno za njih nego za mene). Ali činjenica da je to uvijek bila senka, bauk, na načine koji su se razlikovali od bilo koje druge sigurnosne/sigurnosne brige u zemlji (općenito smo se osjećali vrlo sigurno i ugodno lutajući gradom), bila je veliki podsjetnik i vraćanje na odrastajući kao klinac u Ajdahu 1980-ih, gledajući prijatelje koji se muče zbog toga što su homoseksualci, kako drugi prijatelj sebi oduzima život jer (djelimično) više nije mogao podnijeti muke što je u ormaru. Ponekad se ljudi ugode da, čak i uz svu policijsku brutalnost i rasizam/seksizam/homofobiju koja se dešava ovdje u SAD-u, još uvijek nam je, uglavnom, ugodno da dižemo glas. Ali, nažalost, u mnogim dijelovima svijeta,još uvijek ne možemo, a ljudi moraju živjeti s tim svaki dan.

Melanie, 32, New York, New York

Bio sam u Maroku i razmišljao sam da se tamo preselim zbog posla - ali nisam se osjećao sigurno i krio sam činjenicu da izlazim sa ženama radije nego s muškarcima. U prošlosti sam unaprijed tražio zakone jer ne želim biti ubijen ili zatvoren u najgorem slučaju, a kamoli pod stresom na odmoru. Za sada općenito izbjegavam zemlje sa zakonima protiv LGBTQ+. Osećam da se neću moći opustiti i da ću morati da planiram da idem sam ili sa prijateljima umesto sa partnerom. Ne želim komunicirati sa tim zemljama i hraniti njihov turizam kao da nisu prekršili svoj moralni ugovor sa mnom, ali volio bih da mogu otići i doživjeti ih.

Joetta, 45, New York, New York

Nisam LGBTQ+, tako da zakoni ne utiču na mene, ali ne osjećam se dobro u vezi sa svojim dolarima za turizam koji podržavaju vlade koje kriminaliziraju LGBTQ+ populaciju. Siguran sam da sam putovao u ove zemlje, bilo zbog posla ili zadovoljstva, ali zapravo nisam siguran koje.

Iako nisam pogledao zakone neke zemlje prije planiranja putovanja, bilo bi dobro imati taj kontekst. Znam da imam pretpostavke o tome koje zemlje kriminaliziraju homoseksualnost, ali vjerovatno postoje mnoge druge kojih nisam svjestan jer imam stereotipe. Uopšteno govoreći, oni kojih sam jako svjestan su također vrlo anti-ženski, i ja bih oklevao da putujem tamo (npr. Saudijska Arabija).

Leiford

Neću putovati ako znam za takve politike. Ne svesno. U stvari, ja radim suprotno i tražim LGBTQ+prijateljska mjesta za posjetiti. Čitam dosta vijesti, tako da sam upoznat sa mjestima koja privlače veliku pažnju zbog svojih anti-LGBTQ+ politika. Također sam "generalno" istraživao LGBTQ+ lokacije za putovanja bez rezerviranja određene destinacije. Definitivno neću ići u Rusiju, Poljsku, Mađarsku, većinu Afrike i Ugandu, posebno.

N, 37, Madison, Wisconsin

Putujem u zemlje sa zakonima protiv LGBTQ+ sa svojom suprugom-otvoren sam za svako mjesto koje želim posjetiti. Ali ja sam veoma oprezan. Nismo otvoreno privrženi i ne spominjemo našu vezu kada razgovaramo sa lokalnim stanovništvom dok ne saznamo njihov stav.