Kako je preletjeti pola svijeta tokom pandemije

Sadržaj:

Video: Kako je preletjeti pola svijeta tokom pandemije

Video: Учените се Готвят за Края на Света. МЕСТА, Които не Искат да Знаете 2024, Maj
Anonim
Q-suite Qatar Airways

Kao što sam siguran da ste do sada svjesni, globalna pandemija utiče na putovanja posvuda. To je nešto što mi je lično prilično poznato kao putopiscu – o tome sam izvještavao za TripSavvy više od godinu dana. Naravno, usporavanje je prilično duboko uticalo na moj posao. U normalnoj godini, skočio bih na bilo koje četiri do osam aviona mjesečno (a ponekad i više), ali 2020., recimo, leteo sam mnogo rjeđe.

Za mene letenje nije samo posao. Kao što sam već rekao, sjediti u avionu na visini krstarenja je moje sretno mjesto - zovite me George Clooney à la "Up in the Air". Tako da sam zbog toga što sam mjesecima bio kažnjen, smršavio, i kao i mnogi ljudi širom svijeta, patio sam od male groznice. Zato sam, kada sam u oktobru imao priliku da otputujem na posao u Keniju i izvještavam o svom iskustvu letenja na Qatar Airways-u (koji je jedna od mojih omiljenih aviokompanija), skočio na to.

Polazak iz New Yorka

U uobičajenim okolnostima, rezervacija putovanja u inostranstvo zahtijeva dosta planiranja, uzimajući u obzir detalje kao što su vize i vakcinacije. Sada je sve to dramatično pojačano. Trebao mi je negativan PCR test na COVID-19 u roku od tri dana od dolaskauđite u Keniju. S obzirom na to da je potrebno skoro cijeli dan da stignem do Kenije iz New Yorka, moj period testiranja bio je nevjerovatno tanak. Nakon dosta telefonskih poziva u različite klinike, pronašao sam jednu koja je garantirala 48-satnu obradu rezultata, što bi mi osiguralo da imam urednu dokumentaciju prije nego što se ukrcam na let i da će i dalje važiti po dolasku u Keniji.

Online prijava za moj let nije bila dostupna-vjerovatno zato što su agenti na š alteru morali provjeriti da li imam odgovarajuću papirologiju pri ruci-pa sam stigao još ranije na aerodrom da završim proces. Nakon što je agent na š alteru pregledao sve moje dokumente, odobrene su mi zlatne karte: dvije karte za ukrcavanje za moja dva leta, prvo za Dohu, zatim za Nairobi.

Kad sam ušao u terminal, nisam imao kuda da idem osim kapije, pošto su svi saloni bili zatvoreni. Nakon što sam zauzeo svoje mjesto (društveno distanciran od drugih putnika), naš agent na izlazu je podijelio štitnike za lice koje treba nositi od ukrcavanja do iskrcavanja. Profesionalni savjet: Katarski štitnici za lice imaju zaštitne filmove na sebi, po jedan sa svake strane, pa se pobrinite da ih skinete kako ne biste na kraju lutali po magli kao ja. Zatim je počeo ukrcavanje.

Qatar Airways LZO

Prvi let

Jedan od razloga zašto sam se osjećao tako ugodno u letenju bio je taj što bih sjedio u kabini poslovne klase. Na katarskim dugim letovima na B777 ili A350, to znači Qsuite, koji je manje-više ultimativno sjedište za socijalno distanciranje u avionu. Ipak, putnici u poslovnoj klasi uživaju u prostranim privatnim apartmanima sa kliznim vratimanisu u potpunosti zatvorene, osigurale su da ćete biti prilično odvojeni od drugih putnika, pa čak i posade (koja je, da se zna, bila opremljena u izobilju OZO). I, kao što sam očekivao, avion nije bio ni približno pun; u mojoj kabini, samo polovina apartmana je bila popunjena, što je omogućilo dodatno socijalno distanciranje.

Stigavši u svoj Qsuite, zatekao sam poseban komplet za dezinfekciju koji me čeka, pored standardnog pribora: Katar obezbjeđuje maske za jednokratnu upotrebu, jednokratne rukavice i sredstvo za dezinfekciju ruku svim putnicima. Iako to vjerovatno nije bilo potrebno, obrisao sam cijeli svoj apartman za svaki slučaj. Kao što je običaj u dugolinijskoj poslovnoj klasi, dobila sam čašu šampanjca kao piće prije polaska - pažljivo sam spuštao masku za lice za svaki gutljaj, stavljajući čašu ispod štitnika za lice.

Iako putnici očigledno imaju slobodu da preskaču obroke ako žele, odlučio sam da testiram vodu i da kasnim večerom, iako je moj let poleteo u 1 ujutro, prvenstveno zato što sam bio znatiželjan kako će biti poslužen. Na domaćim letovima u Sjedinjenim Državama, restorani u prvoj klasi ograničeni su na grickalice, a ne na tanjure. To nije slučaj u Kataru. Poslužena su mi kratka rebra na pravom tanjiru sa pravim srebrnim priborom, a moje vino je pretočeno u pravu čašu. Iako je putnicima bilo dozvoljeno da skinu maske za lice tokom večere, ja sam svoju držao između zalogaja, za svaki slučaj.

Postojalo je, međutim, nekoliko sićušnih razlika između usluge prije pandemije i tokom pandemije u Kataru. Prvo, iz sanitarnih razloga, stjuardese su se suzdržalePostavljanje srebrnog pribora - viljuške i noževi su bili umotani u salvete i postavljeni na naše stolove u snopovima tako da nijedna ruka nije dodirivala naše srebrnino osim naše. Drugo, obroci se nisu servirali na kursu, već odjednom kako bi se minimizirao kontakt između stjuardesa i putnika. I na kraju, svaka ploča je prekrivena plastičnim poklopcem za dodatni nivo zaštite od kontaminacije. Iskreno govoreći, nijedna od ovih promjena nisam smatrala ni najmanje razočaravajućom, i cijenio sam sigurnosne mjere.

Nakon večere, zamolio sam svoju stjuardesu za uslugu raspremanja, koja se i dalje nudi putnicima u poslovnoj klasi - Qsuite ima ležeći krevet, a obučen je sa jastukom, prošivenim jastukom za dušek i duvet. Dok se moje mjesto pripremalo, krenuo sam do toaleta da se presvučem u pidžamu The White Company koju mi je obezbijedila aviokompanija, čime sam izbjegao bilo kakvu gužvu u prolazu. Što se tiče spavanja, putnicima u poslovnoj klasi na mom letu je bilo dozvoljeno da skinu štitnike za lice i maske, s obzirom na razmak između sjedišta. Uklonio sam plastični štit, ali sam zadržao masku radi dodatne sigurnosti. Danas, međutim, katarska stranica navodi da svi putnici moraju stalno nositi maske.

Ostatak mog leta protekao je prilično bez događaja - čvrsto sam spavao, a zatim se probudio na doručak prije slijetanja, koji je poslužen uz iste mjere opreza kao i večera. Sve u svemu, bio je to predivan let.

Usluga prehrane Qatar Airways

The Layover

Međunarodni aerodrom Hamad u Dohi, Katar, glavno je tranzitno čvorište i normalnoputa, zna biti velika gužva. Ovoga puta to nije bio slučaj. Putnici u tranzitu prolaze kroz osiguranje aerodroma prije ulaska na glavni terminal. Za razliku od JFK-a, moj salon je bio otvoren ovdje - proveo sam svoj odmor u ogromnom Al Mourjan Business Loungeu. Na 100.000 kvadratnih stopa bilo je dovoljno prostora za socijalno distanciranje. Postoje razni prostori za sjedenje, uključujući privatne mirne sobe sa sofama ako želite odrijemati, plus restoran.

Podijelim vrijeme između privatne mirne sobe i restorana. U danima prije pandemije, restoran je imao samoposlužne bifee, bar i à la carte obroke - danas je jedina razlika što ne možete sjediti za šankom, a bifei su sada popunjeni.

Drugi let

Za razliku od prvog leta, moj drugi let, šestosatni skok od Dohe do Najrobija, bio je na B787 Dreamliner-u, što znači da nema Qsuite-a. Umjesto toga, sjedio sam u tradicionalnoj poslovnoj klasi s obrnutim rasporedom u obliku riblje kosti. Kao i na mom prvom letu, štitnici za lice i maske su bili potrebni prilikom ukrcavanja, ali je svim putnicima bilo dozvoljeno da ih skinu za večeru, dok su putnici u poslovnoj klasi mogli da ih skinu i da spavaju. (Opet, čini se da to danas više nije slučaj.) S obzirom na to da su prostori bili malo čvršći nego na mom prvom letu – iako još uvijek daleko prostraniji nego u ekonomskom – pobrinuo sam se da svoju LZO nosim što je više moguće.

Dolazak u Keniju

Napokon sam stigao do Najrobija. Protokoli za ulazak su bili prilično jednostavni - izmjerite temperaturu, predočite pasoš, e-vizu i negativRezultati PCR testa. Dok sam prošao graničnu kontrolu sa novim pečatom u pasošu, moj kofer me je čekao na preuzimanju prtljaga.

Kabina poslovne klase Katar

Povratak

Povratak je bio manje-više isti - osim dolaska u Sjedinjene Države. Trenutno, SAD zahtijevaju od svih putnika da svojim avio-kompanijama pokažu negativne rezultate testa na antigen COVID-19 prije nego što se ukrcaju na let za zemlju. To nije bio slučaj kada sam leteo u oktobru. U stvari, nije bilo apsolutno nikakvih pravila o testiranju ili karantinu. Dolazak kući i prolazak pasoške kontrole bio je u suštini kao svaki dan prije pandemije, što sam smatrao prilično šokantnim. Međutim, radi mog mira, testirao sam se i sam ostao kod kuće.

The Takeaway

Da budem vrlo jasan, ne podržavam nemarno putovanje tokom pandemije. Međutim, vjerujem da možemo putovati pametno i sigurno, sve dok se pridržavamo svih lokalnih, nacionalnih i međunarodnih smjernica.

Tokom svog cijelog 38-satnog iskustva u pokretu, osjećao sam se prilično sigurno - a nisam ni osjećao da dovodim svoje suputnike ili članove posade u opasnost. (Šta god vrijedi, bilo je mnogo studija koje pokazuju da se virus vjerovatno neće prenijeti u avionu, sve dok svi nose svoje maske.)

Da li bih ponovo leteo tokom pandemije? Da. Konkretno, mislio sam da je Katar obavio zvjezdani posao komunicirajući i provodeći svoje zdravstvene i sigurnosne politike, štiteći svoju posadui putnicima, i dalje pružajući vrhunsku uslugu po kojoj je aviokompanija bila poznata u vrijeme prije pandemije.