10 Trendovi putovanja kojima se radujemo u 2021

Video: 10 Trendovi putovanja kojima se radujemo u 2021

Video: ЧЕРНОГОРИЯ 🇲🇪. Будва или Котор? Пляжи по 120€. Большой выпуск 4K. 2024, Maj
Anonim
SAD, Oregon, Bend, osvijetljeni šator uz jezero u planinama

Podrazumijeva se da je putovanje izgledalo prilično drugačije u 2020. Zatvaranje granica, zabrinutost za sigurnost i opće stanje neizvjesnosti držali su većinu ljudi unutra i blizu kuće. Ali to ne znači da su putovanja naglo stala; umjesto toga, vidjeli smo kako se pojavljuju novi trendovi dok su ljudi tražili alternativne načine da bezbedno istraže svoju okolinu. Obedovanje na otvorenom postalo je glavna tema u gradovima širom sveta, ljudi su tražili destinacije van utabanog puta (omogućavajući nekim ranije preplavljenim mestima priliku da se oporave), a prelazak na daljinski rad omogućio je veću fleksibilnost u tome gde se svakodnevno prijavljujemo.

Nema sumnje da će se putovanja nastaviti prilagođavati i razvijati u narednoj godini, a mi smo uzbuđeni što ćemo vidjeti kuda će nas odvesti. Naš tim je sjeo da razmisli o trendovima vezanim za putovanja kojima se najviše radujemo u 2021. godini, a evo naših 10 najboljih. Neki od njih su se pojavili tokom pandemije i nadamo se da će se zadržati, a neki su propustili smo da će se (držati prste) vratiti ove godine.

Obnovljena ljubav prema velikoj prirodi

Prošle godine sam postao kamper. Kupio sam šator, vreće za spavanje i jastuke, stolice, opremu za kuhanje na logorskoj vatri i sve ostalo spavanje pod zvijezdamaosnovne stvari. Oduvijek sam bila prilično "na otvorenom" osoba, ali 2020. je bila drugačija. Ja sam (kao i većina ljudi) bio ograničen na svoju matičnu državu, umjesto da odlazim u drugi dio zemlje ili svijeta na planinarenje ili skijanje. Pa sam pomislio da bih se mogao smjestiti da istražim ono najbolje od države New York - i dječače, je li lijepo. Kampirao sam i pješačio Adirondacks, putovao kroz slikovitu regiju Finger Lakes i posjetio nekoliko državnih parkova za koje nikada nisam ni čuo prije 2020. godine. I znam da nisam sam; milioni drugih Amerikanaca zaljubljuju se u prirodne ljepote koje SAD može ponuditi. Trgovci na malo kao što je REI uočili su nagli porast potražnje za opremom za avanture na otvorenom, a nacionalni parkovi su prošle godine primili rekordan broj posjetitelja jer su ljudi žudjeli za bijegom na otvorenom. (I godina je završena novim nacionalnim parkom!)

Iako je jasno da je pandemija natjerala više ljudi da žude za svježim zrakom vanjskih destinacija, nadam se da će ovaj trend ostati ovdje i da će ljudi nastaviti istraživati (i poštovati) prirodu na budućim putovanjima, čak i kada se putovanje vrati u "normalno". Za mene to znači da ću i dalje s vremena na vrijeme izvaditi svoju novu opremu za kampiranje umjesto da se ukrcam na let za neko daleko mjesto. -Jamie Hergenrader, viši urednik

Oživljavanje punog iskustva putovanja avionom

Moje srećno mesto je u avionu, po mogućnosti u ležećim klupama, gledam slatki rom-com koji ne mogu da gledam kod kuće iz straha da će me muž osramotiti. Zvuči poznato? Iako znam da nisu svi nostalgični za ovim trenucima, ja jesam - i uvjeren sam da će letenje biti bolje nego ikad prijeponovo smo u zraku. Prošle godine smo vidjeli da avio-kompanije opslužuju potrošače na neviđene načine: naknade za promjene su eliminirane gotovo u cijelosti, vrijedni status je produžen, avioprijevoznici su podržavali politike prilagođene ljudima kao što su nove procedure za ukrcavanje i socijalno distancirane kabine, a i dalje je bilo dosta luksuzni detalji poput jela inspirisanih kuvarom. Ove inovacije me ostavljaju željnim da još jednom udarim u prijateljsko nebo i da se vratim jurnjavi za tim uvijek nedostižnim statusom. -Laura Ratliff, viši urednički direktor

Povratak scenskih umjetnosti

Ljubitelji pozorišta širom sveta osetili su kolektivno slomljeno srce kada je Brodvej bio primoran da priguši svoja svetla prošlog marta. Pozorište je oduvijek bilo glavni izvor prihoda od turizma u većim gradovima poput New Yorka i Londona, čije su predstave na West Endu nedavno ponovo otvorene početkom decembra da bi bile ponovo zaustavljene dvije sedmice kasnije pošto je Ujedinjeno Kraljevstvo ušlo u nacionalnu blokadu. Ekonomije nisu jedine koje štete: dok se nacionalna stopa nezaposlenosti u SAD-u kreće oko 8,5 posto, prosječna nezaposlenost aktera trenutno iznosi 52 posto. Ali dolazak cjepiva protiv COVID-19 povećao je optimizam, sa insajderima - dr. Anthony Fauci među njima – koji je nedavno izrazio uvjerenje da bi produkcije na Brodveju mogle biti otvorene do jeseni ove godine. S obzirom da se mnogi u pozorišnom svijetu već u potpunosti oslanjaju na eksperimentiranje tokom pandemijskih radijskih predstava, Zoom produkcije i TikTok muzička adaptacija Diznijevog “Ratatouillea” su vrhunski primjeri – nema sumnje da će Broadway kada se vrati, biti veći i hrabriji od ikadaprije. -Astrid Taran, viši urednik publike

Guverner New Yorka Cuomo održao brifing na aerodromu LaGuardia

Nadogradnje infrastrukture povezane s putovanjima

Rekordno mali broj putnika se ukrcao u avione i vozove u protekloj godini, ali to ne znači da je izgradnja na tim čvorištima stala; u stvari, mnogi projekti su ubrzani zbog manjeg broja putnika. Neka značajna dostignuća u 2020. godini uključuju otvaranje novog aerodroma u S alt Lake Cityju i renoviranje međunarodnog aerodroma Seattle-Tacoma. Ali najviše sam uzbuđen zbog nekih nadogradnji New Yorka.

Prvo, promjene na aerodromu LaGuardia u New Yorku, koji se nekada smatrao jednim od najgorih aerodroma u zemlji. Uvelike se poboljšao otkako je preuređenje započeo prije pet godina, ali samo u protekloj godini postigao je nekoliko velikih prekretnica, kao što je otkrivanje prekrasne nove dvorane za dolaske i odlaske Terminala B i otvaranje kapija American Airlinesa u zapadnom dvorištu. I drugo, prekrasna nova Moynihan Train Hall debitovala je ovog mjeseca (također prema rasporedu i budžetu) u bivšoj zgradi pošte prekoputa Penn stanice. To ne povećava trenutni kapacitet željeznice, ali pruža putnicima vozom ugodnije i nadograđenije iskustvo nego na Penn Station, s puno prirodnog svjetla, prvoklasnim salonom za putnike, besplatnim Wi-Fi-jem i mnogo toga više priključaka za punjenje. -Jamie Hergenrader, viši urednik

Vraćanje na (i revidiranje) naših popisa osnovnih podataka

Moja majka mi je uvijek govorila da imam sve vrijeme unutrasvijet da putuje na Island da vidi Sjeverno svjetlo, Keniju da ide na safari i Novi Zeland za heli-pješačenje glečerom Franz Josef i vožnju kajakom Marlborough Sounds. Ali ako me je pandemija COVID-19 naučila jednoj stvari, to je da zapravo nemamo svo vrijeme na svijetu. Stoga moramo početi precrtavati destinacije sa naših bucket lista koje su nam na dohvat ruke dok još možemo. S obzirom na to da smo mi u SAD-u uglavnom prizemljeni skoro godinu dana, domaća putovanja su u porastu jer su Amerikanci počeli istraživati vlastito dvorište. A na ovoj strani svijeta postoji mnogo aktivnosti koje su vrijedne liste vrijednih u kojima je bezbedno uživati u eri socijalnog distanciranja: vožnja autoputem Pacifičke obale od San Francisca do San Diega, buđenje rano da se uhvati izlazak sunca nad Velikim kanjonom, gledajući cvetove trešnje kako cvetaju u D. C.-u, kako lišće viri u Novoj Engleskoj. Što se mene tiče? Nakon što sam godinama slušao moje roditelje kako govore o Nacionalnom parku Glacier, konačno sam uperio oči u Montanu. - Elizabeth Preske, pomoćnik urednika

Ponovno otvaranje se nastavlja u gusto naseljenim područjima New Yorka i New Jerseya

Objed na otvorenom postaje trajni

Jedna od retkih svetlih tačaka u mom iskustvu sa pandemijom bio je dolazak široko rasprostranjenih restorana na otvorenom u Njujorku i ostatku zemlje. Restorani su proširili svoje otiske na trotoare i ulice, i bilo je veličanstveno. Nakon nekoliko mjeseci zatvorenog u stanu 24/7, bilo je lijepo uživati u ljetnim večerama na otvorenom sa svojom cimerkom, posebno urestorani koji su uveli ambijent u zatvorenom prostoru na otvorenom sa biljkama u saksiji, barijerama od bajcanog drveta, sijalicama, toplotnim lampama i još mnogo toga. Nakon uspješnog ljeta na otvorenom, New York je ovu promjenu učinio trajnom, što je navelo restorane da više ulažu u svoje vanjske strukture i rade na nekim od vrlo legitimnih pitanja pristupačnosti. Cincinnati je slijedio primjer početkom decembra, iako su drugi gradovi, poput L. A.-a, zatvorili restorane na otvorenom kako bi obuzdali nagli porast broja slučajeva. Kada je ljeto prešlo u jesen i drugi val se spustio na NYC, vratio sam se svom životu kao samotnjak, ali sam tako uzbuđen što će večera na otvorenom biti nova norma nakon COVID-a, i nadam se da će više gradova širom SAD-a i ostatak svijeta pridružio se odijelu. -Sherri Gardner, pomoćnik urednika

Dolazak Bleisure i "Workcation"

Riječ “bleisure”-pretvaranje posla i razonode-povlači se već godinama, ali šta ona zapravo znači? Prepun dan razgledanja nakon sedmice dosadnih sastanaka u L. A.-u? Ako nam je pandemija dala jednu stvar, neka bude da mnogi poslodavci koji su ranije bili u kancelarijama imaju opuštenu politiku rada na daljinu, konačno shvaćajući da se produktivnost ne mora dogoditi unutar okvira kabineta ili otvorenog tlocrta, omogućavajući zaposlenima da se postave kupujte svuda od Tuluma do Islanda. Mnoge zemlje su prihvatile taj trend, pozdravljajući Amerikance sa dugoročnim radnim vizama na daljinu, i čini se da je tu da ostane - studija Upwork-a je pokazala da će više od 35 miliona Amerikanaca raditi na daljinu do 2025. - Laura Ratliff, viši urednički urednikdirektor

Mogućnost posjetiti voljene osobe

Kao i mnogi ljudi širom svijeta, duga pauza putovanja bila je bolna. Iako sam tužan što nisam mogao da proslavim svoj 25. rođendan u Svetoj Luci kao što sam planirao, prava stvar koja mi nedostaje je odlazak kući. Prvi put u životu nisam vidio nikoga od svoje porodice više od godinu dana, a to je ionako tešku godinu učinilo još težom. Stoga će moja prva putovanja nakon pandemije biti posjeta porodici i mojoj šačici prijatelja izvan države. Nisam sama u ovoj želji da posjetim porodicu. Aerodromi su imali najprometnije dane putovanja od početka pandemije tokom praznika Dana zahvalnosti uprkos tome što su stručnjaci obeshrabrivali putovanja i upozoravali na posledice. Jasno je da mnogi Amerikanci očajnički žele posjetiti i povezati se sa svojim najmilijima. Sve veći fokus na domaća putovanja znači 2021. godinu, a godinama nakon toga će vjerovatno biti naglasak na putovanjima kako bi vidjeli porodična i grupna putovanja s prijateljima. -Sherri Gardner, pomoćnik urednika

Muzeji u okolini New Yorka ponovo su otvoreni za javnost nakon dugog zatvaranja pandemije

Obavezne rezervacije za popularne atrakcije

Kao introvert koga gužva lako preplavi - a prethodno se zakleo da se neće vratiti u Sikstinsku kapelu nakon skoro paničnog napada sredinom juna u znojnim telima - bio sam uzbuđen kada su neki od naj veoma posjećeni muzeji i atrakcije (uključujući Tate Modern, Louvre i Met) počeli su zahtijevati vremenske rezervacije ulaznica u nastojanju da ograniče broj posjetitelja u bilo kojem trenutku. I jaznam da nisam jedina osoba koja se zove ja jedna osoba kojoj zaista ne smeta da bude pritisnuta, udahnuta ili natjerana da se osjeća krivim što je stajala ispred "Zvjezdane noći" više od 30 sekundi u MoMA-i.

Svakako je moguće da će direktori muzeja širom svijeta jednog dana pokušati da se suprotstave neviđenom padu pješačkog prometa iz 2020. tako što će odustati od ulaska na vrijeme - ali ako je ulazak na vrijeme još uvijek stvar kasnije ove godine, kada je NYC uglavnom vakcinisan i mnogo je sigurnije biti vani (i nemam razloga sumnjati da će ulazak na vrijeme biti stvar prošlosti do tada), možete se kladiti da ću rezervisati prostor u MoMA-i kako bih mogao u potpunosti (i mirno) uživajte u Van Goghovom remek-djelu. – Elizabeth Preske, pomoćnik urednika

Taj osjećaj na odmoru

Na kraju krajeva, mislim da svi jednostavno želimo ponovo imati onaj “osjećaj odmora”. Boravak je sjajan, ali ne postoji ništa poput putovanja negdje novo i izlaska iz rutine na neko vrijeme. Jedva čekam sve male stvari koje se zbrajaju da stvore taj osjećaj odmora! Od iščekivanja koje osjećate dok pakujete torbu do uživanja u pivu na aerodromu u 9 ujutro prije leta, postoji samo nešto u odvajanju od uobičajenih obaveza što vam daje mješavinu uzbuđenja i opuštenosti koja je „osjećaj odmora“. Jedva čekam da se isključim i zaboravim koji je dan u sedmici, ili da besciljno lutam po novom mjestu. Siguran sam da svi imamo svoje stvari koje doprinose tom osjećaju na odmoru, ali šta god da je, siguran sam da smo svi sretni što putovanjepolako ali sigurno se vraća 2021. -Taylor McIntyre, vizualni urednik